Vpswede Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 Här kommer NR 3 inte så mycket funtage som det är klicktage men man lever bara en gång, om man inte bryter NLR. Scuba, Tintin, J. Stalin and 10 others 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wazz Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 1/10 låtarna blir bättre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teoo Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 bästa delen börjar vid 3:16 10/10 Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scuba Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 Spindelgren är en riktig torsk, "Varför köpte jag kuk?" xD Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.F Carl Mark Posted May 19, 2016 Report Share Posted May 19, 2016 officalduckstudios<3 Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted May 20, 2016 Report Share Posted May 20, 2016 (edited) Asså Sorry för det där hade datorn på lektionen och dom i B.O.A kom in på min lektion dom går på samma skola och skrev det Ber så hemskt mycket om Ursäkt och om du vill ge varningen till nån gör det på B.O.A Guredure Edited May 20, 2016 by [CV-D] Bengtsson Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DraapzHD Posted May 20, 2016 Report Share Posted May 20, 2016 1 hour ago, [CV-D] Bengtsson said: Asså Sorry för det där hade datorn på lektionen och dom i B.O.A kom in på min lektion dom går på samma skola och skrev det Ber så hemskt mycket om Ursäkt och om du vill ge varningen till nån gör det på B.O.A Guredure Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted May 20, 2016 Report Share Posted May 20, 2016 (edited) 9 minutes ago, DraapzHD said: DROTT DU HAR INGET MED DET ATT GÖRA BA sitter och tror att du vet saker som du inte vet måste snacka med Admins sen och tror du sjlälv jag skulle skriva så när jag satt igår och garvade med VP i ts? Edited May 20, 2016 by [CV-D] Bengtsson Vpswede 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vpswede Posted May 20, 2016 Author Report Share Posted May 20, 2016 2 hours ago, [CV-D] Bengtsson said: DROTT DU HAR INGET MED DET ATT GÖRA BA sitter och tror att du vet saker som du inte vet måste snacka med Admins sen och tror du sjlälv jag skulle skriva så när jag satt igår och garvade med VP i ts? 3 hours ago, DraapzHD said: Boys sluta veva, bengtsson det är chill bror Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted May 20, 2016 Report Share Posted May 20, 2016 Just now, Vpswede said: Boys sluta veva, bengtsson det är chill bror Jaa men liksom att han ska lägga sig i och sen att Dom killarna i skolan skriver från min profil Så j**la dumma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now