simonzx Posted August 12, 2016 Report Share Posted August 12, 2016 Name: Simonzx [76561198156349725] Date: Mer än 2 månader sedan. Reason: Jag blev bannad för duping. Men bannen var igentligen för att jag köpte 1-2 hus utan att betala för dem så dupat har jag inte gjort. Somsagt varför jag köpte hus utan att betala är för att var helt enkelt för trött på att farma. Det var riktigt dumt av mig, jag tänkte inte riktigt. Men som sagt man lär sig av sina misstag och gjort e gjort så det går inte att ändra på, men alla förtjärnar en andra chans. Jag skulle dock kunna vänta några månader med att göra en ban appeal eftersom att jag har bara varigt bannad i två månader men jag testar nu. //Simonzx Obbe and bobin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted August 12, 2016 Report Share Posted August 12, 2016 Tjena Simonzx Du är välkommen att kontakta någon admin på teamspeak när tid finnes. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 Du har haft 12 dagar på dig att kontakta Goatis. Om inget görs idag så blir denna automatiskt nekad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts