Jump to content
CvGaming

[?] Nemo Ban appeal


Nemo Fish
 Share

Recommended Posts

Name: [?] Nemo

Date: Runt Februari

Reason:
Blev bannad för att ha sagt saker om admins och även lagt upp en oseriös post på forumet.

 

Har lagt upp en banappeal redan där jag förklara att jag är ledsen över det som hände. Det börja med att vi skulle lägga upp hejdå posts för att några av oss skulle ta en paus tills det att tanoa skulle komma ut. Vi tänkte aldrig att vi skulle kunna bli bannade för att ha lagt upp oseriösa posts på forumet. Så vi började trolla i ts och hoppa runt i olika rum vilket var väldigt dumt och jag förstår att ni admins bannade oss för det vi gjorde både på servern och det vi gjorde på ts.

 

Sedan efter det att vi fått våra banns så var det någon som spela in mig när jag sa saker om adminsen på cvgaming och vad jag tyckte om dom. Var väldigt arg just då och på dåligt humör hur vi kunde bli bannade för något sånt. Vet att jag sa saker innan det att vi la upp hejdåpostsen och det finns nog på video med. Vet inte varför jag gjorde det och det var väldigt onödigt av mig.

 

Har varit bannad i ca 6månader och jag har börjat få tillbaka suget till arma igen. Saknar den tiden när man inte var jätte rik och hade nästan allt som gick att ha på servern.

Jag gjorde även en banappeal innan tanoa skulle släppas för att jag hade fått suget för att börja köra arma igen. Tyckte att tanoa blev tråkigt när det inte gick så bra för dom servrar som hade det så jag börja längta tillbaka till altis igen.

Jag har suttit bannad i ca 6 månader vilket har gjort att jag blivit väldigt arma sugen och det finns ingen bättre svenska arma comunities som fungerar så bra som cvgaming har gjort. Här har man lärt känna människor och man har lagt ner runt 2000h på servern.

Förlåt för det jag gjorde och jag ångrar det grovt.

MVH: Nemo The Fish

 

Link to comment
Share on other sites

Hej Nemo.

Vill börja med att tacka för tiden som du har lagt ner på din appeal, det är alltid något som uppskattas oavsett vad. 

Däremot så måste jag tyvärr meddela dig att vi inte kommer att lyfta på din ban, nog för att oseriösa poster må vara en sak.. Men det agerande som du gjorde i teamspeak är något som fortfarande får admins här på dåligt humör. Jag tvivlar på att framtiden skulle ändra på detta faktum.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.