Jump to content
CvGaming

Ban appeal by Robert


Quincy
 Share

Recommended Posts

16 hours ago, Robert Lasinski said:

      Name:  Robert lasinski

            Date: kanske ett år sen vet inte exakt 

            Reason: Jag blev permbanad för duping av bobbi och jag skulle gärna börja om på nytt på den nya cvgaming servern.

Du får gärna utveckla in reason lite. Det är en ban appeal där du ska uttrycka varför vi bör unbanna dig.

3a767203939149e5c1e0a80ca80a4e4c.png

Sen så undrar jag varför vi ska anse det som passande att släppa tillbaka dig när du inte ens kan bete dig på våran hemsida? :)

Link to comment
Share on other sites

On 2016-08-16 at 0:24 PM, Legacy™ said:

Du får gärna utveckla in reason lite. Det är en ban appeal där du ska uttrycka varför vi bör unbanna dig.

3a767203939149e5c1e0a80ca80a4e4c.png

Sen så undrar jag varför vi ska anse det som passande att släppa tillbaka dig när du inte ens kan bete dig på våran hemsida? :)

            Name:  Robert lasinski

            Date: kanske ett år sen vet inte exakt 

            Reason: Jag var dum som dupade gear och jag ångrar mig jävligt mycket för de jag gjorde och jag hoppades att jag skulle kunna få en andra chans på den nya servern jag                     brukade spela varje dag och var till och med medic en stund som jag tyckte var jätte kul men om ni unbannar mig  så lovar jag att aldrig göra något så dumt igen 

 

Edited by Robert Lasinski
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Robert Lasinski said:

            Name:  Robert lasinski

            Date: kanske ett år sen vet inte exakt 

            Reason: Jag var dum som dupade gear och jag ångrar mig jävligt mycket för de jag gjorde och jag hoppades att jag skulle kunna få en andra chans på den nya servern jag                     brukade spela varje dag och var till och med medic en stund som jag tyckte var jätte kul men om ni unbannar mig  så lovar jag att aldrig göra något så dumt igen 

 

 

Legacy ifrågasatte varför du ska få en ny chans när du inte ens kan  skärpa dig på forumet.  Svaret du ger nu är verkligen ingen motivering om varför  vi ska ge dig chansen. 

Om 1 månad kan du smälla in en ny appeal, och då kan du berätta för oss  hur du förändrats. Du är kanske äldre? Ditt rp har förbättrats? du har vänner som spelar här?

Du känner  denna gång ett ansvar mot communityn och skulle inte få för dig o fuska igen.. Om du ens ska kunna hoppas på en appeal, så bör du faktiskt lägga ner mer än 2 minuter på appealen.

 

Declinar denna. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.