Thorwald Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 ser att ni göra bra framsteg men hur ligger det till med Kavala market för vill gärna ha den goa platsen kvar Rarre and Castle 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 @Legacy™ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Den här posten är alldeles för oklar så jag vet inte ens vad jag ska svara. Vänligen omformulera HedmaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Just now, Legacy™ said: Den här posten är alldeles för oklar så jag vet inte ens vad jag ska svara. Vänligen omformulera ej kåmpiz, do moste drika olen sen do forsta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindegren Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 1 hour ago, Legacy™ said: Den här posten är alldeles för oklar så jag vet inte ens vad jag ska svara. Vänligen omformulera han menar nog när alla shops var vid parkeringen???? bobin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 @Lindegrendu menar där alla troll håller till Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.F Carl Mark Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Just now, Halffinger Pete said: @Lindegrendu menar där alla troll håller till känner mig träffad Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Just now, K.F Carl Mark said: känner mig träffad TRIGGERED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Just now, K.F Carl Mark said: känner mig träffad Det borde du göra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.F Carl Mark Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Just now, Legacy™ said: Det borde du göra.. elskar dig mäd<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted August 26, 2016 Author Report Share Posted August 26, 2016 2 hours ago, Legacy™ said: Det borde du göra.. Amen så allting är i mitten t.ex Clothing store, market oså? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now