Jump to content
CvGaming

Ban Request O. Scuba, R. Bartowski 2016-09-11


Elliott .B
 Share

Recommended Posts

Name: [Cv-D] Elliott. B

Offender-Name: O. Scuba, R. Bartowski

Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2016-09-11ish

Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. 

[Cv-D] Dompan fail engagaer en polis bil med två poliser i. Lite senare hittar vi dom två och några andra poliser vid ganghideout utanför kavala och dom gör ingenting. Efter allt detta så tar vi ett snack med R. Vadim 

och säger att han ska komma själv o så, sen helt plötsligt, 16-17 min efter fail engagen så kommer dom och rädder dagen med lite RDM!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Clabbe' said:

1. Snackade ni inte med Bachne eventuellt Kooben med detta? (Vet bara ni har snackat, inte vad ni kom fram till)

2. Ta med hela händelsen så att man ser att de verkligen är 16-17 min senare som du säger. 

fick inte med det på rec.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Clabbe' said:

Ta med hela händelsen så att man ser att de verkligen är 16-17 min senare som du säger. 

om ni kollar på videon så engagear jag när det är 2 timmar och 22 minuter kvar till restart och vi dör när det är 2 timmar och 6 minuter. och det var exakt 16,08 minuter efter engagen. så helt enkelt har ni gjort fel med 1 minut och vi blev av med våra vapen men inte det vi hade på oss för medic ressade och vapnena dispawnade.

Edited by DompaN
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, DompaN said:

om ni kollar på videon så engagear jag när det är 2 rimmar och 22 minuter kvar till restart och vi dör när det är 2 timmar och 6 minuter. och det var exakt 16,08 minuter efter engagen. så helt enkelt har ni gjort fel med 1 minut och vi blev av med våra vapen men inte det vi hade på oss för medic ressade och vapnena dispawnade.

i feel aprouwed

 

Link to comment
Share on other sites

Ännu en gång @DompaN så engagar du när din mun går i Räzer fart delux.

Ta det lungt och andas för guds skull :D

 

Det var ju denna händelsen som vi snackade om i TS. Tyvärr kunde jag inte avsluta det hela på TS då några tog Fed. Men efter denna video när vi håller på och pratar skjuter Obbe ner en Polis. 

Ifall ni nu tycker att en situation blivit fel skall ni lägga skiten på is inte försöka döda motparten som ni påstår ha gjort fel. 

 

Men eftersom det var 16+ min efter engagen skall Fru Groda och Dompan bli refundade på SITT VAPEN endast. Barrtowski  skulle ha hand om detta så kontakta honom.

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.