Jump to content
CvGaming

Ban REq [A.P.D] Scuba [Cad]


Thorwald
 Share

Recommended Posts

  1. the accused player : [CAD [APD]Scuba
  2. the accusing player : [Cv-D] T.Bengtsson
  3. a witness or in any other IMPORTANT relation to the Ban Request : Alla som man kan se i videon såg detta, sen också vi var fast i ett torn och omringade av poliser en helicopter åker upp på taket och lämnar av 3 pers efter en stund som ni kan se peakar han först ner med vapnet så han kan se genom golvet vilka postitioner vi sitter på (detta kan man se i videon) sen gör han om de 2-3 gånger till (fick de i en annan video, laddar upp om de behövs) en av dom gångerna sticker han ner hela händerna så jag kan skjuta både HELa hans vapen och armar, detta gjorde att poliserna som 4 minuter senare rushade oss på ett korståg av 8 pers visste exakt var vi satt och manglade ner 2 av oss. detta tycker jag e mycket orättvist mot oss som är omringade av 13 poliser mot 5 pers och gör att vi blir en enklare måltavla                                                                                    
  4. Video bevis :
    sorry om klippet är jävligt skit ljud oså
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Vi alla som har spelat arma ett längre tag vet om att ifall man har ett vapen och hukar sig ner så sticker pipan igenom ibland även nävarna. MEN man ser dock ingenting ner. Vilket i detta fall gör att det finns ingen anledning för mig eller någon annan mod att göra något åt detta? 

Hade varit en helt annan sak ifall han försökte skjuta eller faktiskt använda något bugg åt sin fördel.

DECLINED

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.