pantern02 Posted September 20, 2016 Report Share Posted September 20, 2016 name e.u Edwin date 2016 09 20 reason en med hmtt fösöker blocka /vdma mig sedan hoppar han ut och fösöker döda mig sedan kommer fler som gör samma sak alla är utan gang tag kolla videon. bevis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan. Posted September 21, 2016 Report Share Posted September 21, 2016 Alla personer som vi riktar imot är: Avokado8 som rdmade o vdmade Max: som försökte vdma Edwin (men sten dog när han vdma) dis is amazink: vdm försök alla samarbete för senare kom båda o lootade mig... vill gärna ha refund. Kommer lägga upp video idag också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mackan. Posted September 21, 2016 Report Share Posted September 21, 2016 Här är en ganska stor överläggande video om vad som hände: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted September 26, 2016 Report Share Posted September 26, 2016 Tjena Grabbar. Avokado8 är nu bannad 2 dagar för rdm/vdm. Max är nu bannad 1 dag för vdm. Diz iz amazink är nu bannad 1 dag för vdm försök. Dessa grabbar har även samarbetat ingame utan tag vilket de alla gör sig skyldiga av. Jag vill gärna snacka med er Mackan och Edwin på ts senare idag. pantern02 and Mackan. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts