Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal]


Billy öhman
 Share

Recommended Posts

  Appeal Information

            Name: *Your in-game name* (optional: guid) Billy Öhman just nu men förut när jag blev bannad hette jag Rille

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Det var ungefär lite innan jul så det var typ 7-8 månader sen.

            Reason: Det var så att jag och en polare dupade pengar på eran server och köpte ut dem dyraste helikoptrarna och lekte runt med dem och sen så kom en admin och frågade hur vi fick så mycket pengar för vi hade inte spelat så länge på servern. Och nu har jag börjat på gymnasiet och växt upp och har lärt mig en läxa och hur man ska spela ett spel på ett "fair" sätt. Jag ångrar verkligen det jag har gjort för att jag vill börja spela på eran server för att arma 3 är ett så sjukt roligt spel och roleplay servrar är det bästa som finns på arma 3 och ni är nog den enda stora Roleplay servern som många spelar på (svenska server) Och när det är så många som spelar på eran server så blir det automatiskt mycket roligare att spela på servern. Och jag skulle bli väldigt glad om min ban skulle försvinna för att jag har växt upp och blivit äldre och mognat till.

MVH Rickard Andersson

 

 

Edited by Billy öhman
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.