Joel Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Request Information Name: *Your in-game name* [F.C] Johan Glans Offender-Name: *Offender's in-game name* [T.S.A] [Leader] James Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2016-10-27 vid 9 tiden på kvällen. Reason: Jag springer och blir tok engagad, då James inte vill refunda när jag pratar på TS så lägger jag ban req istället. http://plays.tv/video/5812527007800c269e/tok-rdmad Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiFlame Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 https://www.youtube.com/watch?v=mt5mOMuhm3w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Just now, AntiFlame said: https://www.youtube.com/watch?v=mt5mOMuhm3w Ditt videoklipp är privat, jag kan inte kolla på det ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiFlame Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 fixat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Ok, så ska vi se här. Jag kan inte höra en engage i Joels video, även fast jag hör en i James video. Jag förstår inte varför det är omöjligt för James att ge refound då engagen faktiskt inte hörs i Joels video. . . Står du, @AntiFlame fast vid att du inte vill ge refound? För i sådana fall så måste jag nog snegla mot en ban! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiFlame Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Ja får väl göra en refund då... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiFlame Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Om du lyssnar noga vid 0:20 kan du höra oss i Joels video. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted October 27, 2016 Author Report Share Posted October 27, 2016 Han ville inte ge refund när vi snacka på TS samt att han var jävligt uppkäftig, hoppades mest på en ban samt refund Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiFlame Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Skulle du kunna komma in på ts? @Peter Marple Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 2 minutes ago, AntiFlame said: Om du lyssnar noga vid 0:20 kan du höra oss i Joels video. Ja, jag hör någon som viskar i bakgrunden, men inte högt nog för att klassas som en engage, vill ni prata om det? Jag kan vara inne på TS imorgon eftermiddag om ni kan vänta tills dess Link to comment Share on other sites More sharing options...
howdareyou Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 joel det var du som var uppkäftig i ts och om du lyssnar 0:19 efter din kompis säger väst någonting så hör man james skrika ¨hands up!!¨ lyssna noga... DompaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiFlame Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Ja kan gärna ge refund asså men han accepterar inte det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
howdareyou Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 okej.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiFlame Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 ok kontakta mig imorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 4 minutes ago, AntiFlame said: Ja kan gärna ge refund asså men han accepterar inte det... Ok, men vill du ge refound så godkänner jag det och säger då att @Joel kan acceptera refound eller så blir det inget! Dessutom så vill jag att @Joel höjer din EFFECTS volym tills nästa tillfälle Borde tillägga att jag vill ha bild från @Joel där han ger @AntiFlame sakerna! Skriv här när det är fixat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted October 27, 2016 Author Report Share Posted October 27, 2016 1 minute ago, Peter Marple said: Ok, men vill du ge refound så godkänner jag det och säger då att @Joel kan acceptera refound eller så blir det inget! Dessutom så vill jag att @Joel höjer din EFFECTS volym tills nästa tillfälle Dock så hör man mina fot steps ganska högt i början, då är det väll inte så konstigt eller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted October 27, 2016 Author Report Share Posted October 27, 2016 Fast du vill vända ha bild av honom när han ger mig sakerna eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Just now, Joel said: Dock så hör man mina fot steps ganska högt i början, då är det väll inte så konstigt eller Ja, jag hör dina fotsteg, men TS är ju så jäkla högt att det är det enda man hör! Just now, Joel said: Fast du vill vända ha bild av honom när han ger mig sakerna eller? Ja, du fattar vad jag menar Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 1 hour ago, Peter Marple said: Dessutom så vill jag att @Joel höjer din EFFECTS volym tills nästa tillfälle Förlåt att jag lägger mig i, tror inte effects hade hjälpt i det där fallet, han står bakom stenen som blockar allt ljud och det är där problemet är... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiFlame Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Han gick med på refund så det är löst! http://imgur.com/a/94mbg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Då allting verkar löst med refound o dylikt så låser jag tråden! / Imlay Peter Marple and DompaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts