Jump to content
CvGaming

Ban Request by Quincy


Quincy
 Share

Recommended Posts

Name: *Your in-game name* Quincy

Offender-Name: *Offender's in-game name* K.Hasan

Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2016-10-31 Klockan 3:00 kanske

Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Jag skulle åka till sjukhuset i athira för att reviva några och när jag skulle dra där ifrån så började K.Hasan aka sam skjuta på min heli för ingen anledning alls sedan krashade jag och dog.

 Sorry för att de inte blev någon ljud tydligen hände de här https://gyazo.com/6296096a28d527743633289b1a29072a 

Edited by Robert Lasinski
Link to comment
Share on other sites

Först och främst så vart det ingen du skulle åka och ressa eftersom det inte var några civs inne, sen så var det ju definitivt inte rätt av mig att skjuta din bakroter det kan jag hålla med om. Har försökt och snacka med dig om du vill lösa det på något sätt, men du verkar bara vara ute efter att få folk bannade. Då kan jag väll också gå för att få folk bannade. https://gyazo.com/4cba44fdb3d82ed411f3a6d9062d5f11

Edit: Med den gyazon säger han "det var inte med meningen"

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Sam said:

Först och främst så vart det ingen du skulle åka och ressa eftersom det inte var några civs inne, sen så var det ju definitivt inte rätt av mig att skjuta din bakroter det kan jag hålla med om. Har försökt och snacka med dig om du vill lösa det på något sätt, men du verkar bara vara ute efter att få folk bannade. Då kan jag väll också gå för att få folk bannade. https://gyazo.com/4cba44fdb3d82ed411f3a6d9062d5f11

 

 

Anledningen till att jag nästan kraschade in i dig är för att jag suger på att flyga och att du sköt på mitt rotorblad och kunde inte styra helin

 
 
 
 
 
 
 
Edited by Robert Lasinski
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Robert Lasinski said:

Anledningen till att jag nästan kraschade in i dig är för att jag suger på att flyga och att du sköt på mitt rotorblad och kunde inte styra helin

 
 
 
 
 
 
 

Din roter vart orange, och du "råkar" inte bara krasha rakt in i nån på ett litet tak hur dålig du en är på att flyga. Man kan ju också se hur du siktar för mig :)

Link to comment
Share on other sites

Jaha, tar tag i detta nu! 

Efter en hel jäkla massa timmar i en helikopter så kan jag ju säga att enbart för att bakrotorn blir sönderskjuten så betyder inte det att man  är dödsdömd och att man kommer krascha på momangen. 

SÅ jag tolkar det här är att Robert helt enkelt kraschar helikoptern med flit bara för att få det att verka väldigt synd om honom. 

DOCK så gör detta inte Sams handlingar rättfärdigade, det finns flera fel du har gjort här! 

1. Du står i en safezone och skjuter på en annan spelare 

2 . Det är inte ok att skjuta på en annan helikopter bara för att man har tråkigt 

 

Så vart jag skulle vilja säg med detta är att jag vill att ni försöker lösa det med att Sam ger pengar för helin samt att ni fattar att båda av er gjort fel.

 Om Robert fortfarande vägrar att ta emot refound så stänger jag ner posten. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.