Guest Wazz Posted October 31, 2016 Report Share Posted October 31, 2016 (edited) Appeal Information Name: Wazz Date: kommer inte ihåg typ i Augusti Reason: Skrev på en topic att CV suger och att bengtsson suger och då bannade Legacy mig vilket jag också gjort har även varit en fitta i TS med trollandet o bilderna. Detta är andra gången jag blivit Permad och hoppas på att det blir den sista. Skulle vilja komma tillbaka o spela lite Arma 3 med några polare för att FH3 blivit långtråkigt utav att spela det dag in dag ut. EDIT: var också en fitta mot Legacy i PM, Tjena, skriver till dig för att meddela att du inför Altis kommer att ha en ban på dig. Din ban kommer att läggas som permanent tills vi anser att det finns en anledning att släppa på den eller har tidsbestämt den. EDIT 2: Ser nu att jag inte är bannad? Hade Edited October 31, 2016 by Wazz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 Tror problemet med att din ban var borta är löst. Tyvärr är det så att du inte kunde ta vara på din andra chans, och du kommer inte att få en ny. Denna appeal är nekad. A. Savage 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts