Jump to content
CvGaming

Go-Kart Derby (11/12-2016) *CLOSED*


Kupa
 Share

Recommended Posts

Tjena alla sockerbitar! Imorgon(11/12-2016 - 20:00 UTC+01:00)) hostar jag och @Lindegren vårt första... spontana event vid "North-West Airfield, ex. Donor HQ"

 

Uppdaterad tid: 19.30 i Kavala

 

Första loppen körs vid 20:20-30

Länk till bild på kartan: Plats

 

- Hur tar man sig dit?

För dessa som inte kan ta sig själva till platsen, så kommer jag stå vid garaget i Kavala och plocka upp er med helikopter kl. 20:10. Så se till att vara på plats i tid!

Alla får delta, finns ingen fraktions-begränsning så APD, UFA och Medics har även en chans att vinna.

 

Go-Kart Derby

  • Go-Kart Derby

Eventet går ut på köra Go-Karten bäst / snabbast, runt flygfältet och även innanför dom vita sträcken som är markerade svagt på marken (Man kör på spårade vägen) Att gena igenom knarkbuskar - köra utanför "ringen" avsiktligt så blir du omedelbart diskad och får inte delta vidare.

  • Hur det går till:

Först och främst så startar 10 till 12 stycken samtidigt och kör 3 varv, beror lite på hur många som deltar.

För varje gruppspel, så går 3-4 personer vidare (beroende) 

I semifinalerna kör max 7 personer, 2 personer går vidare till final i varje semifinal som körs.

Alla som har gått vidare till final, kör samtidigt i 5 varv och då är avsiktlig kollision OK.

 

Pris: Mk14 (camo) + DMS ( 10 7.62 mags

The Track

1d22d1bc23446c2d6a0e25c922b70a10.jpg

 

REGLER:

Absolut ingen avsiktlig VDM förutom på finalen!

Inga vapen får användas under eventet!

Ingen reparation under race:et!

Trasig Go-kart = Ute!

För övriga åskådare, event området är en safezone. Rån och döda är inte tillåtet!!

Inga genvägar för att komma fortare, man kör på spårade vägen!

 

 

Har du frågor, kontakta mig på Teamspeak eller här på forumet. Eventuellt Lindegren eller övriga Event Promoters så väl!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.