Junioren Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Request Information Name: [F.S] Reqd Offender-Name: [RU] carl markblyat" and "[RU] Dirar Ugur" Date: YYYY-MM-DD - 2016-11-21 18:30 Which rule(s) were broken: VDM, Failengage (failrp), RDM Additional information: We were driving along the road near Kavala. Got vdmed by "RU" in a Quilin. Later on they engaged us which I could hear but it was not so clear. Both me and my friend got RDM:ed with mk20's. Video evidence: SVETCHGI and Pilgrim 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 Tjena grabbar! Jag vill gärna se en oklippt video på hela händelsen. En video som visar vad som händer mellan tiden de åker på er och att du dör. bobin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junioren Posted November 21, 2016 Author Report Share Posted November 21, 2016 Grejen är att jag endast har shadowplay på 1 minut recording... Därför fick jag klippa denna 4 minuters händelsen :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 vi skrev att vi skulle ta det i ts då ni började argumentera i side men ni kickade ju bara ut oss ur kanalen när jag skulle förklara till er hur det låg till Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted November 21, 2016 Report Share Posted November 21, 2016 4 minutes ago, Junioren said: Grejen är att jag endast har shadowplay på 1 minut recording... Därför fick jag klippa denna 4 minuters händelsen :/ Ja, visst är det här tråkigt men som sagt efter ett visst tag så engaga vi. Men som du säger 4 minuter har du go tid att reparera bilen och fortsätta vidare då vi inte engaga för att det blev fel bedömt från min förar perspektiv. Ja jag körde in dig men pågrund av det också tog vi en viss tid mellan rum för att ni ska kunna reparera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junioren Posted November 21, 2016 Author Report Share Posted November 21, 2016 13 minutes ago, Kurre Ugur said: Ja, visst är det här tråkigt men som sagt efter ett visst tag så engaga vi. Men som du säger 4 minuter har du go tid att reparera bilen och fortsätta vidare då vi inte engaga för att det blev fel bedömt från min förar perspektiv. Ja jag körde in dig men pågrund av det också tog vi en viss tid mellan rum för att ni ska kunna reparera. Jag och kooben kollade upp hur långt tid det var mellan krashen och när ni dödade mig. Det var 2 minuter. Det ska helst vara 10 minuter. Och ni får dessutom inte engagea efter en VDM - säger kooben. Men vi kan snacka på ts imorgon om ni vill! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted November 23, 2016 Report Share Posted November 23, 2016 @Junioren @Kurre Ugur, Hur går det med refunden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 Kommer att neka och låsa denna! Har fått bevis på att @Kurre Ugur flertalet gånger försökt att kontakta någon i ditt gäng @Junioren och de vill inte hjälpa honom. DENIED! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts