Jump to content
CvGaming

Ban request "[RU] carl markblyat" and "[RU] Dirar Ugur" 2016-11-21 18:30


Junioren
 Share

Recommended Posts

         Request Information

        Name: [F.S] Reqd

        Offender-Name: [RU] carl markblyat" and "[RU] Dirar Ugur"

        Date: YYYY-MM-DD - 2016-11-21 18:30

        Which rule(s) were broken: VDM, Failengage (failrp), RDM

        Additional information: We were driving along the road near Kavala. Got vdmed by "RU" in a Quilin. Later on they engaged us which I could hear but it was not so clear. Both me and my friend got RDM:ed with mk20's. 

Video evidence:

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Junioren said:

Grejen är att jag endast har shadowplay på 1 minut recording... Därför fick jag klippa denna 4 minuters händelsen :/

Ja, visst är det här tråkigt men som sagt efter ett visst tag så engaga vi. Men som du säger 4 minuter har du go tid att reparera bilen och fortsätta vidare då vi inte engaga för att det blev fel bedömt från min förar perspektiv. Ja jag körde in dig men pågrund av det också tog vi en viss tid mellan rum för att ni ska kunna reparera. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Kurre Ugur said:

Ja, visst är det här tråkigt men som sagt efter ett visst tag så engaga vi. Men som du säger 4 minuter har du go tid att reparera bilen och fortsätta vidare då vi inte engaga för att det blev fel bedömt från min förar perspektiv. Ja jag körde in dig men pågrund av det också tog vi en viss tid mellan rum för att ni ska kunna reparera. 

Jag och kooben kollade upp hur långt tid det var mellan krashen och när ni dödade mig. Det var 2 minuter. Det ska helst vara 10 minuter. Och ni får dessutom inte engagea efter en VDM - säger kooben. Men vi kan snacka på ts imorgon om ni vill!

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.