simonandsson Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Name: *Your in-game name* [U.F.A] Ayman Nehadi Offender-Name: *Offender's in-game name* [A] Alison Quinn Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017-01-01 /// 21.20 ungefär Which rule(s) were broken: RDM och Tredjepartsengeage Additional information: Explain in detail what happened. Vi i UFA var i krig mot gänget Cv-D då en kille eller tjej vet inte vad hen har får något kön tyvärr kommer fram och skriker sin engeage nästan som att han rappar den, jag ger han även chansen att komma till ts så jag kan förklara att dom gjorde fel men dom valde att vara uppkäftiga och säga att dom var bannade från tsen så då får dom skylla sig själva Här bjuder jag på en video av händelsen! tack för mig Wajk and Storkatt92 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted January 3, 2017 Report Share Posted January 3, 2017 Alison är nu bannad för RDM/3e parts engage. ACCEPTED Wajk, pantern02 and simonandsson 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts