Jump to content
CvGaming

Ban req [HCO] C.Jensen


Jamalal
 Share

Recommended Posts

Spola tillbaka några minuter va ! Din polare som bodde i det huset jagade mig o jag han för han vägrade lyda . sen för att ni kör o hämtar upp varandra en bit bort , kan inte ja ro för .. punkt . hoppas hon köpte mat till dig , mvh CJ

Edited by Conny starfighter
Link to comment
Share on other sites

@Conny starfighter. Ladda upp en video som visar det du påstår! Du har 24h på dig annars bedömmer jag denna ban req med den videon Jamalal laddat upp.

 

@Jamalal Du får också i uppgift att ladda upp en längre video som visar vad som hände innan detta. Vill ha minst 15 min innan denna händelsen.

 

Link to comment
Share on other sites

Jag Inser ju nu att man måste spela in all tid man spelar . Håller på att installera ett program nu . Dom är ju 3 varav en som jag Bråkade med där . han höll på försöka köra över mig samtidigt som jag Skjuter som en dåre efter han . Jag vet inte vem av dom det var men är det jamlal så är det ju inga problem . men kommer inte kunna lägga upp ngt. men kan

Jag ska ju dessutom inte behöva motbevisa något han anklagar mig för. Det är ju enkelt att klippa och klistra in det sista så det ser ut som man engagat utan anledning och sen posta det på forumet.
Varför skulle jag ens bara skjuta dom utan anledning?
Dessutom så hade han ju recording på så han ska ju inte ha några problem att visa några minuter tillbaka annars är det väl lite konstigt att ha inspelningen igång precis innan han blir skjuten?


MVH Conny Starfighter

Edited by Conny starfighter
Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.