J.Galonis Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Name: J.Galonim Offender-Name: [T] Savage även känd som [A.P.D] Savagae Date: 2017-01-09 Ca 18:00 Which rule(s) were broken: Rdm Additional information: jag och mitt gäng engagear på ufa, sedan kommer ett gäng vid namn T, jag sa åt dem att sticka annars dödar vi dem vilket inte är en engage. sedan dödar [T] Savage mig, https://www.youtube.com/watch?v=AFg8opFlH50 video proof. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Tänk på att även du bryter emot en regel när du hoppar igenom muren där! Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Galonis Posted January 9, 2017 Author Report Share Posted January 9, 2017 8 minutes ago, Wajk said: Tänk på att även du bryter emot en regel när du hoppar igenom muren där! så den accepteras inte?? och vadå får man inte hoppa över murar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Är denna video verkligen från ikväll? Och tänk efter jäkligt noga om den är det!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Jag var med i denna situation, och detta är inte från ikväll. Detta hände för ca 2 dar sen, om inte mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 57 minutes ago, JonisGalonis said: så den accepteras inte?? och vadå får man inte hoppa över murar? Utgå alltid ifrån att om föremålet är högre än dig själv så får du inte hoppa över det. Det finns väldigt lite RP inblandat i det hoppet som du gör över muren där.. Så tänk på det till nästa gång. 11 minutes ago, Miss H said: Jag var med i denna situation, och detta är inte från ikväll. Detta hände för ca 2 dar sen, om inte mer. Kommer att hänvisa till denna med tanke på Hannas kommentar. Ifall du har bevis på att denna händelse är INOM 24-timmars gränsen så får du gärna skicka det till mig på PM så kommer jag återigen att öppna tråden. On 2016-11-18 at 10:09 PM, Legacy™ said: When you post a ban request it needs to be within 24hours of the situation, this means, you have 24hours to upload and post a ban request, failing to do so, will result in auto decline Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted January 9, 2017 Report Share Posted January 9, 2017 Och anledningen till att jag frågade var för att 18:00 ikväll så, var du bannad 5 dagar för diverse grejer!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts