Morio Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 (edited) Request Information Name: *Your in-game name* SS xXx Shrek Lover xXx Offender-Name: *Offender's in-game name* TM Wally Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 17-01-10 19:00 Which rule(s) were broken: Fail engage Additional information: Explain in detail what happened. Grabbe engaga både när vi körde och han säger nåt konstigt i sin engage, kan inte höra vad det är han säger , låter som dedededed. OBS: Om TM vill så kan vi mer än möjligt lösa detta med Refound. Edited January 10, 2017 by Morio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 Kan berätta vad han säger för dig. "Excuse me, This is TM if you jump out the car then you die, stop the car stop the car, stop the car". Vilket inte är en korrekt engage någonstans då ni gör som han säger och inte hoppar ur bilen. Ni kan länka denna tråden till T.M grabbarna. Dom har tills imorgon vid 16:00 på sig att ge tillbaka sakerna som tappades annars blir dom bannade. Vill gärna se bilder på att ni ger tillbaka sakerna eller få det bekräftat ifrån dem som la ban-req. Sen så till dig @Morio så föreslår jag att ni byter gäng-tag illa kvickt samt byter namn till något lite mer passande (Shrekf4ggot, är ni 4 år gamla?), ni har även till 16:00 imorgon på er annars kommer det en ban på er också. Barre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent D Posted January 10, 2017 Report Share Posted January 10, 2017 (edited) Självklart, vi byter tag men vad är felet med tex ShrekLover/ShrekHunter? Vi driver bara... Sedan ShrekFaggot är ju en annan historia, det är vår mindre intelligenta gängmedlem som inte hade någon bättre fantasi. @ Legacy™ Edited January 10, 2017 by Vincent D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 10 hours ago, Vincent D said: Självklart, vi byter tag men vad är felet med tex ShrekLover/ShrekHunter? Vi driver bara... Sedan ShrekFaggot är ju en annan historia, det är vår mindre intelligenta gängmedlem som inte hade någon bättre fantasi. @ Legacy™ Sålänge han byter namn så är jag nöjd, tänkte bara att det kanske ligger i erat bästa intresse att ha lite minde trolliga namn men hade kanske fel. SS som gängtagg är dock inte OK, så den får ni ta väck med. Barre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 @Legacy™ slutar inte förän fyra kan nog tidigast komma in 17.30 och ge tillbaka en del av sakerna resten får jag väl betala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morio Posted January 11, 2017 Author Report Share Posted January 11, 2017 (edited) 13 minutes ago, pantern02 said: @Legacy™ slutar inte förän fyra kan nog tidigast komma in 17.30 och ge tillbaka en del av sakerna resten får jag väl betala Jag slutar inte heller för än 15:40 så vi fixar det lite senare. Jag kontaktar dig Legacy när vi är klara. Edited January 11, 2017 by Morio Legacy™ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 Bra att ni kan lösa de! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent D Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 nej @Hawaii_Beach jag heter "$hr3kHunt3r" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kulan // J.Malukai Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 (edited) Admin kan ta bort denna topic Edited January 11, 2017 by Kulan // J.Malukai Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted January 11, 2017 Report Share Posted January 11, 2017 har refoundat allt till zanetti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 12, 2017 Report Share Posted January 12, 2017 Löst.. låser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts