Creedy Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Name: * Creedy Date:2015-10-02 Reason: Hej, jag blev bannad för duping eftersom jag och en annan dupade på eran server kommer inte ihåg så mycket de va ju som sakt mer en ett år sen detta hände och jag känner att jag mognat och känner mig redo för att spela seriöst på eran server så jag vill bara förmedla med detta att jag vill ha en chans till att vissa att jag kan bete mig och följa reglerna. aja men hoppas man kan få en till chans på eran server. Mvh/ Creedy L.Wang, ojelind and Åke 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 @Creedy, Varför ska jag unbanna dig? vad tycker du att du kan bidra med till CvGaming's Altis life? Harrisson, Strumpan and Wajk 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creedy Posted February 25, 2017 Author Report Share Posted February 25, 2017 (edited) för jag vill börja spela på eran server och har slutat med att bryta regler och vill börja om seriöst Edited February 25, 2017 by Creedy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Hej Creedy! Vi har gemensamt i admin/modteamet pratat ihop oss och anser att då du inte tillför något till vårat community så kommer vi att neka denna appeal. Mvh Admins och Mods på CvGaming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts