L.Wang Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Name: *Your in-game name* Walleeey Offender-Name: *Offender's in-game name* Miss H Date: 2017-02-12 - <Time it happened> Runt 20:40 vet inte exakt när det hände Which rule(s) were broken: rdm Additional information: https://www.youtube.com/watch?v=Mq7aPySzJ5Q Fråga vad man köpte mat slutar med att jag blir skjuten... Dem skulle refunda mig men har inte hänt och nu är tiden 21:25 så lägger ban req ist. Notera har inte fått refund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 (edited) Jag bad om ursäkt, det lät som om du sa "This is B surrender or die", kollade min rec och såg att jag hade fel. Jag har erbjudit refound men du väljer att tacka nej. Jag har även skrivit till dig på teamspeak ett flertal gånger. Edited February 12, 2017 by Miss H Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Wang Posted February 12, 2017 Author Report Share Posted February 12, 2017 Du var tvungen att ha video på mig gear också som du inte nämner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Just now, Dukemeister said: Du var tvungen att ha video på mig gear också som du inte nämner Det var inte jag som bad om video, jag frågade snällt i side hur mycket du skulle ha för gearet men du svarade ej, jag tog det till teamspeak istället men du tackade nej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Just now, Dukemeister said: Du var tvungen att ha video på mig gear också som du inte nämner Det var ju bara för att du sa att du hade en fullkittad Katiba o.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Wang Posted February 12, 2017 Author Report Share Posted February 12, 2017 Sa fel är van med att köra med katiba som jag sa också Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Just now, Dukemeister said: Sa fel är van med att köra med katiba som jag sa också Det spelar ingen roll, jag erbjöd refound, du tacka nej, finns inte mycket mer att göra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Wang Posted February 12, 2017 Author Report Share Posted February 12, 2017 Skickade också ett fler tal gyazos på min gear men efter det fick jag inte något svar när jag tålamodigt väntat i 20min för ett svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Wang Posted February 12, 2017 Author Report Share Posted February 12, 2017 Jag sa ett pris som min gear kostade men fick aldrig några pengar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 1 minute ago, Dukemeister said: Skickade också ett fler tal gyazos på min gear men efter det fick jag inte något svar när jag tålamodigt väntat i 20min för ett svar Yes, jag skrev att du skulle vänta då jag var mitt uppe i en shitstorm med APD. Sedan skrev jag till dig och erbjöd refound för ditt gear men du tackade fortfarande nej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Just now, Dukemeister said: Jag sa ett pris som min gear kostade men fick aldrig några pengar Det gjorde du inte alls. Isåfall hade du skrivit till mig på teamspeak direkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted February 12, 2017 Report Share Posted February 12, 2017 Detta är löst. Miss H har refoundat Dukemeister. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts