Åke Posted February 14, 2017 Report Share Posted February 14, 2017 (edited) Offender-Name: *(K) Lucifer Kemikalier* Date: 2017-02-14- 18.55 Which rule(s) were broken: VDM Additional information: Jag jagade Lucifer och när jag skulle köra om honom så körde han mitt framför mig och VDMade mig. (Jag förlorade inget) Edited February 14, 2017 by Åke Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Wonderchild Posted February 14, 2017 Report Share Posted February 14, 2017 Detta är 5 minuter innan, såg dom köra och jag följde efter, helt ensam och absolut inget illa i tanken, när de börjar skjuta mot mig.. http://plays.tv/video/58a348e9ca4341ed4d/k-bevis Potatis video och ber om ursäkt för de! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 K kommer enbart få en varning denna gången, Även om någon jagar er så är det alltså INTE okej att vdma. Se detta som eran första och enda varning. Nästa gång ni bryter mot någon regel så blir det ban. Läs reglerna så slipper vi såna här situationer i framtiden. DECLINED Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts