Jump to content
CvGaming

Bann Request


Gazolin
 Share

Recommended Posts

Jag säger såhär Bobbi har rätt . För:

Det var en gunfight med poliser.

Medic bilen på avstånd buggar sjukt mycket och ser ut som polisbil. Vilket gör de då lätt att det blir fel.

Så detta står på hans sida

 

Detta står jag på Gazolines sida med:

Vi medics har tröttnat på att vi blir dödade utan anledningar/inga varningar/folk står 1 km bort gappar vi inte får göra saker och tror vi kan höra det.(lack off communication)

Det finns så många anledningar till detta. 

Sen kan man klicka på §. Då ser man med namnet på spelaren i bilen så de går kolla. 

 

Men eftersom han dirket erkände felet och ville kompensera brytter detta inte mot reglerna. Så just denna ban skulle jag säga inte accepteras.

 

Även resten av spelarna på servern lär Lära sig att man inte får Döda en medic sålänge den inte lyssnar på vad man säger. 

Även att man inte får loota medics. Medkit funkar bara för medic anyway och våra kläder buggar sönder om man lootar oss.

Men medics bör lära sig spela in när de spelar och lägga ut när de dör av RDM

 

 

Jo men detta har ingenting med det här att göra. Att Medics är less på att bli dödade det kan jag förstå men då måste MEDICS göra en egen tråd så kan jag se över den och ta med mig förslag till det runda admin bordet. Men det har INGENTING med denna ban-request att göra eftersom de är en RDM ban-request.

 

 

 

I denna sak är jag rakt igenom på Gazolins sida.

 

En från CVD dödade också mig när jag var inne som medic igår.

 

Han gjorde samma sak som här erbjöd kompensation.

 

Men vad är det för skillnad när de upprepar det på flera medics ?

 

 

Mvh: Zacharias/Medic R3 Broccolimannen

 

 

Säger samma sak till dig. Att någon annan i Cv-D dödar en Medic har ingenting med den här situationen att göra.

Tänker inte banna bobbi för att "någon" i Cv-D dödade en Medic.

Har lite förslag jag ska ta upp med folk senare idag och se vilken respons jag får, vill gärna att ni medics ska vilja spela men då måste ni sluta med att vara så otroligt "omogna" och sluta spela bara för att man dör ibland, det var samma sak för polisen och de tog tid men vi löste det.

 

Vad jag kan se på denna situationen så åker Gazolin precis förbi tornet där Bobbi ligger och har en gun fight med poliserna?

Är neutral alltid, men om man ska se det på båda sidorna så borde inte Medics köra förbi, för ni kan titta i chatten och se ex. Bobbi Retardo was killd by R. Wilson. Då kan ni ju se, ah han blev dödad av polisen, då är det lungt. Och då kan man titta kartan och se var han dog och tänka, hmm, kanske inte ska åka dit när det fightas.

Sen Bobbi, nästa gång så kolla noga för när du siktar på bilen så står det hans namn.

Förstår också att det ser ut som en polisbil, ska se om vi kan fixa så att medicbilar är vita och polis är svarta.

I detta falll så skulle jag inte ge ut en ban pågrund av situationen.

Andra admins än mig o Legacy får gärna lägga sin åsikt på denna situationen.

 

Ingen annan behöver lämna sin åsikt eftersom att vi har fått så pass mycket respons och av erfarenhet kan jag säga att ingen admin kommer att ha någon annan åsikt än dem som jag/Ludwig har presenterat här.

Case Closed.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.