Jump to content
CvGaming

Ban Request O.B.S 2017-02-23


L.Wonderchild
 Share

Recommended Posts

       Request Information

        Name: [Medic] L.Wonderchild

        Offender-Name: [O.B.S] Soulayman och [O.B.S] Acar (?)

        Date: YYYY-MM-DD - 2017-02-23 

        Which rule(s) were broken: RDM i safezone. Lockpickar och försöker sno medic helikopter. Lack of RP i mina ögon. Ovårdat språk och dåligt beteende.

        Additional information: Explain in detail what happened. Först o främst spikar dom 2 CIVS i Kavala market, någon annan medic vart vittne till det men dock inte video. Efter de så åker jag på larm, när jag kommer tillbaks till helikoptern som jag kört med så hör jag hur den går igång. Det är en av O.B.S som har picklockat den och försöker fly, när jag säger åt de att landa så käftar de emot osv. När jag fått kontakt med polis så lämnar jag de till poliserna där de fortsättar skita i vad poliserna säger och kallar dom saker och ting, hoppas någon av A.P.D har video på detta då jag inte har fått mer på film än detta tyvärr.

 

http://plays.tv/video/58af3ac643ad30c94f/o-b-s-ban


Som sagt, hoppas att någon ur A.P.D eller någon annan har mer film på dessa 2 trolls :)

Link to comment
Share on other sites

Skojjar du med oss? DU tillät O.B.S ACAR att komma med dig in i din helikopter och då följde jag också med (O.B.S Souleyman).
Ingen snodde din helikopter vi satt inne, och jag skämtade bara med dig genom att starta den! dessutom Landade vi den och du fick den tillbax! vi snodde inte den. Jag Repeterar om detta, DU GAV OSS rättigheten att komma in med dig. VI frågade dig om det var okej att följa med, och du sa JA.

Link to comment
Share on other sites

Fan äre här för BS!! du lät oss att komma in, och så landande vi den när du sa det till oss, klippet e ju bevis på det! de inte så att vi tog den o sålde den.. du lämnade ju oss till polisen så löste vi ju allt me dem, herregud sånna som dig förstör spelet helt o hållet.

Link to comment
Share on other sites

Wonderchild, Du sitter & Ljuger nu, Vi hörde dig säga till [O.B.S] Acar att han skulle få följa med dig när du revivade mig vid Ganghideout. Dessutom var du INTE i grön zon.. detta är ett andra lögn. Och du är inte häller så laglydig, Du har MÅNGA gånger brytit lagarna genom att ta folks vapen och lägga in de i din väska till bruk. Vi har sätt dig och har flera vittnen. Du kan inte bara sitta och sätta ban req på folk genom att ljuga. Grabbarna gav ju dig också helikoptern tillbax så som man såg klart & tydligt på videon. Detta behövs absolut inte leda till en ban. Du är bara  en internet råtta.

Link to comment
Share on other sites

Som Leo sa, detta har inget med incidenten att gör.

För det första; Jag tillät Acar ja, inte dig eller hur? För du vart inte nära basketplanen där jag hade landat, det var endast Acar.

För det andra; Jag låste när jag sprang ifrån den, alltså har du inte kunnat hoppa ut, vilket är att du har kört efter, lockpickat och försökt fly, vilket inte är tillåtit.

För det tredje; Förstör jag spelet? När ni tar min helikopter så är det ni som förstör att jag inte kan hjälpa andra som dör.

För det fjärde; Medics helikopter och bilar får ALDRIG tas, även om det är utanför safezone. www.cvgaming.net/topic/7415-altis-rules vilket du kan läsa här.

För det femte; Som medic tar man upp vapen, ressar och ger tillbaks vapen för att det inte ska despawna, har du att jag snor vapnet får du gärna skicka de här.

För det sjätte; "Internet råtta" "skäms på dig p12a" "herregud sånna som dig förstör spelet helt o hållet." Personangrepp och kränkningar vilket leder till att admin kan banna er ännu mer.

 

Hoppas som sagt att någon av poliserna eller andra CIVS kan lägga någon video när O.B.S beter sig illa.

Link to comment
Share on other sites

Wow mannen.. Ta det lite lungt ska du sitta och BÖLA över ett spel? DU verkar ta dehär allvarligt på liv & död? Det är ett j**la spel sluta gråta över din j**la helikopter som du fick tillbax. SHIT...
ACAR fick tillstånd att komma med dig och han är med i min clan så jag såg han inne och då hoppade jag in oxå i den. SEN var det ett skämt att starta igång den när den var ÖPPEN ... MEN du tar detta så j**la alvarligt. vi ville inte sno din helikopter förstår du inte det? OM vi var så som du beskriver oss så skulle vi fan inte ens ge dig den tillbax eller åtminstonne krascha den. VI gav dig den tillbax och thats it. DU kan sluta böla nu. Dessutom trollar vi aldrig, Varför skulle civilians eller poliser ha video på oss för? Vad är det du försöker komma fram till, vill du dra alla till din sida och berätta för alla att vi trollar och förstör? DE TAR JAG SOM PERSONANGREPP & KRÄNKNING, förstår du ? DU får ta och lugna ner dig och avsluta detta eftersom vi inte har GJORT NÅT FEL mot dig. 

Link to comment
Share on other sites

Haha driver du? Personangrepp och kränkning på dig? Hur?

 

Jag låste helikopetern, alltså har du inte hoppat in i helikoptern inne i Kavala, du körde dit med en bil, lockpickat och försökt ta den.

Vad spelar det för roll om jag fick tillbaks den? Du får gärna använda skiljetecken, väldigt svårt att förstå.

1 hour ago, L.Wonderchild said:

För det första; Jag tillät Acar ja, inte dig eller hur? För du vart inte nära basketplanen där jag hade landat, det var endast Acar.

För det andra; Jag låste när jag sprang ifrån den, alltså har du inte kunnat hoppa ut, vilket är att du har kört efter, lockpickat och försökt fly, vilket inte är tillåtit.

För det tredje; Förstör jag spelet? När ni tar min helikopter så är det ni som förstör att jag inte kan hjälpa andra som dör.

För det fjärde; Medics helikopter och bilar får ALDRIG tas, även om det är utanför safezone. www.cvgaming.net/topic/7415-altis-rules vilket du kan läsa här.

För det femte; Som medic tar man upp vapen, ressar och ger tillbaks vapen för att det inte ska despawna, har du att jag snor vapnet får du gärna skicka de här.

För det sjätte; "Internet råtta" "skäms på dig p12a" "herregud sånna som dig förstör spelet helt o hållet." Personangrepp och kränkningar vilket leder till att admin kan banna er ännu mer.

Detta tycker jag ni har gjort fel, och står för det fortfarande!

Link to comment
Share on other sites

Stå för det du säger wonderchild, i klippet hör man klart o tydligt att vi slipper ban request ifall vi landade helikoptern, nu kmr du med falska påstående om vad vi har gjort o t.o.m överdriver. Du fick tillbaka din hor helikopter vad e problemet nurå? Vi kan lösa det här i teamspeak med admin tycker jag för det här går för långt tack vare dig

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer inte dra tillbaka på banrequesten.

Vad är falska påståenden?

 "hor helikopter" Kan du inte istället föra en normal diskussion som en normal människa?

Video som jag skulle vilja ha från APD eller CIVS är när du först dödar någon med spikes i Kavala och när jag lämnar er till APD så blir ni restrainade för att ni bland annat kallar dom äckliga grisar osv.

4 hours ago, L.Wonderchild said:

För det första; Jag tillät Acar ja, inte dig eller hur? För du vart inte nära basketplanen där jag hade landat, det var endast Acar.

För det andra; Jag låste när jag sprang ifrån den, alltså har du inte kunnat hoppa ut, vilket är att du har kört efter, lockpickat och försökt fly, vilket inte är tillåtit.

För det tredje; Förstör jag spelet? När ni tar min helikopter så är det ni som förstör att jag inte kan hjälpa andra som dör.

För det fjärde; Medics helikopter och bilar får ALDRIG tas, även om det är utanför safezone. www.cvgaming.net/topic/7415-altis-rules vilket du kan läsa här.

För det femte; Som medic tar man upp vapen, ressar och ger tillbaks vapen för att det inte ska despawna, har du att jag snor vapnet får du gärna skicka de här.

För det sjätte; "Internet råtta" "skäms på dig p12a" "herregud sånna som dig förstör spelet helt o hållet." Personangrepp och kränkningar vilket leder till att admin kan banna er ännu mer.

Detta är fortfarande vad jag tycker ni har gjort fel, låter admin ta ett beslut.

Edited by L.Wonderchild
Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jag kommer göra följande.

[O.B.S] Soulayman, du kommer bli bannad 2 dagar. Dels för att du faktiskt tog helin, vilket är emot våra regler vi har och sedan att du har en så otroligt dålig attityd.

You are not allowed to rob a medic and/or steal his vehicles (Tempest/Taru, this is a bannable offense)

[O.B.S] Acar, du kommer bli bannad 1 dag pga din dåliga attityd. p

 

Har ni några frågor, så kan ni kontakta mig (G. Kasper) eller Bachne på TS.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.