Nextas Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 (edited) Jag behövde magasin till mitt vapen och gick därför in i min kompis hus (bugglootade) med hans tillåtelse. Detta förstår jag nu efteråt var väldigt dumt gjort och ångrar det väldigt mycket, har även snackat med kooben eftersom det var han som la bannen och han har kollat så att allt jag har sagt varit sant osv. Hoppas på att bli unbannad Edited February 25, 2017 by Nextas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikern Posted February 25, 2017 Report Share Posted February 25, 2017 (edited) Tips: Följ denna mallen istället. Create a new topic like this: "[ban appeal] *In-Game name*" (ie: [ban appeal] Jeppe Olsen) Copy this template and answer the questions and statements below. Appeal Information Name: *Your in-game name* (optional: guid) Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. 3. Wait patiently for a response. Edited February 27, 2017 by Magikern Magikern 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 Hej Jönsson! Nästa gång vill jag att du följer våran template. Förutom det så har vi beslutat att ge dig en andra chans, men se till att inte göra om det igen! Mvh Admin/Modteamet på CvGaming Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts