staminaa1 Posted March 11, 2017 Report Share Posted March 11, 2017 Name: (n.I.P) ÅLOf MIAster Offender-Name: [GG] Rolf Date: 2017-03-11 - <runt 21.00> Which rule(s) were broken: Additional information: Explain in detail what happened. RDM Additional information: Explain in detail what happened: Jag hoppade runt med min Rook i handen och GG var överallt, sedan får jag ett MK-18 skott i ryggen och dör. Vi hade inte KOS sen innan. Åke 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
staminaa1 Posted March 11, 2017 Author Report Share Posted March 11, 2017 tack till wajk som kontaktade mig och sa att jag glömt att lägga in video bevis https://vid.me/ODAU <33333 Åke 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted March 12, 2017 Report Share Posted March 12, 2017 som du ser i min video så engagea jag dig och du borde ha hört den. Kan jätte gärna ge tillbaks sakerna du förlora för du inte hörde den Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 @Rolf ta och ge tillbaka de sakerna han förlorade. Men, du MÅSTE se till att personen i fråga hör din engage. När du har refundat honom, så se till att skicka bevis till mig i form av bild eller video. /G. Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Wonderchild Posted March 13, 2017 Report Share Posted March 13, 2017 On 2017-03-12 at 3:17 AM, Rolf said: som du ser i min video så engagea jag dig och du borde ha hört den. Kan jätte gärna ge tillbaks sakerna du förlora för du inte hörde den Ber om ursäkt för kommentaren då jag inte har här att göra, men min fråga är vad du säger i engagen? "This is the Go Girls, This isigoristoriele" hahahahahah I klass med APDn som ska uttala vehicle haha Leothol 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 23 hours ago, G. Kasper said: @Rolf ta och ge tillbaka de sakerna han förlorade. Men, du MÅSTE se till att personen i fråga hör din engage. När du har refundat honom, så se till att skicka bevis till mig i form av bild eller video. /G. Kasper Såg inte att du hade skrivit nåt Förns nu men ger tillbaka sakerna efter jag kommit hem från skolan G. Kasper 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 han är inte inne på servern så blir svårt att refunda påtanke på att han förlora en rook ta 100k från mitt konto och sätt över på hans så kan han köpa en ny Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 @Rolf yes, jag fixar detta. Låser och flyttar denna tråden. /G. Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts