Jump to content
CvGaming

police application Ducky Hero [Tres Matt]


Viktorr
 Share

Recommended Posts

Requirements to join the Police Department are:

Meet the minimum age of 18. Nej är 15

Understand basic server rules. ja

MUST have a working microphone! ja

MUST have a good command of the English language. ja

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works. självklart

 

In-Game Name? : Tres Matt men Viktor funkar också

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number)
76561198165767823

Age? : 15

Do you speak both Swedish and English?: ja

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: nej

If yes, what servers?: men som medic bade här och på public

Do you have a working microphone?: ja

How long have you played on CvGaming?: 650

Have you been banned before?: nej

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?: absolut

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?: ja

Can you follow orders from a younger person?: åldern spelar ingen roll bara personen har mer erfarenhet och ger vettiga ordrar

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1) älskar att rpa

2) kan ta kritik och fösöka bättra mig

3) håller hart om reglerna

4) (kan skjuta) fast rpar hällre

5) väldigt aktiv om motiverad

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?:

Min pappa är en lågt rankad polis på malden även ifall han ogillade alla upgifter han var tvungen att så älskade han sitt jobb och att bekämpa ondskan och inte bara sitta i soffan och klaga på alla krimineller så blev han polis för att försöka göra skillnad i världen. Och detsamma gäller mig jag skulle älska att göra skillnad i välden ist för att sitta hemma och klaga på allt hemskt som händer i världen så vill jag också skillnad i världen precis som min pappa gjorde så därför är jag väldigt motiverad som de andra i polisen styrkan kanske inte har och därför kommer jag göra allt i min kraft för att minska ondskan.

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:

Det jag tror är den största uppgiften är polisen är att hålla koll så att alla följer lagen, runtom ön så patrulera ön och vara beredd för 112 samtal till polisen om rån eller bara någon civil som behöver hjälp

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:

Några som jag kan lita på i eldstridens hetta ifall det blir. Någon som vet när man kan ha lite roligt men också som vet när man ska vara seriös.

 What is your input on using lethal force?:

Att det ej borde användas förutom i yttersta nödfall alltså man först ska försöka rpa bort det hela men om det ej går så ska man använda det ifall man är kvalificerad till att använda det.

 Describe why YOU would be a good addition to the police force?:

Är en kille som är seriös men som även kan ha roligt. Jag håller väldigt hårt om regler.

 What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:

Utan de här 3 sakerna skulle inte polis styrkan fungera korrekt

 Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):
 Hej! jag heter Tres Matt och jag kommer från en liten ö långt borta som heter Malden. Jag bestämde mig för att flytta till Altis eftersom polis styrkan i malden inte behövde flera personer så jag flyttade till Altis eftersom jag verkligen ville bli polis som min pappa också var polis. Det var verkligen svårt först när jag flyttade från Malden eftersom jag råkade hamna i mafians klor precis som de andra i bussen som jag åkte med från flygplatsen men poliserna hjälpte oss så otroligt snabbt så dem inte behöver min hjälp men jag skulle verkligen vilja göra skillnad

 

 Tell us a little about yourself!

En kille som har börjat nian, jag gillar att hänga med mina kompisar men jag älskar att spela dataspel som arma 3, pubg med mera och jag är ofta och seglar med scouterna men framför allt älskar att vara i naturen.

ps, hoppas ni har haft ett bra sommarlov :)

 

 

 

 

AS A RECRUIT, YOU ARE UNDER PROBATION! THE FIRST BIG MESS-UP, IF YOU CANNOT EXPLAIN YOURSELF, YOU'RE GONE!

 

Accepted cops will begin at the lowest rank of cadet and can be promoted by serving well and following the police rules (shown in game on the map menu). Increased rank will open new options and abilities.

 

You must play as a cop until you reach the rank of Officer.

 

DO NOT COME ON TEAMSPEAK AND BOTHER ADMINS/POLICE CHIEF ABOUT YOUR APPLICATION.

 

DO NOT POST IN THE SHOUTBOX AND ASK US TO LOOK AT YOUR APPLICATION. YOU CAN SEE IF IT HAS BEEN WATCHED IN THE FORUM.

 

FAILURE TO ABIDE BY THE FORMAT GIVEN AND RULES GIVEN WILL RESULT IN YOUR POST BEING DELETED.

Link to comment
Share on other sites

DECLINED!

Tjena! har ej stött på dig inne på server innan, så jag vet inte riktigt vad du går för.

ett tips är att visa upp dig lite ingame först så jag får se vem du är och vad du har att erbjuda.

Har du frågor finns jag på Teamspeak.

 

//Darwin

Link to comment
Share on other sites

  • Darwin locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.