Jump to content

Declined

Sign in to follow this  

100 topics in this forum

• 1 reply
    • 260 views
    • 1 reply
    • 172 views
    • 1 reply
    • 218 views
    • 1 reply
    • 210 views
    • 0 replies
    • 255 views
    • 0 replies
    • 141 views
    • 0 replies
    • 126 views
    • 0 replies
    • 130 views
    • 1 reply
    • 181 views
    • 2 replies
    • 307 views
    • 1 reply
    • 108 views
  1. Police Application - Friedhelm Panzerknacker

• 1 reply
    • 98 views
    • 1 reply
    • 176 views
    • 1 reply
    • 184 views
  2. [Police application] NURMA

• 2 replies
    • 178 views
    • 1 reply
    • 168 views
  3. Police App

• 2 replies
    • 215 views
  4. Police application Klowni

• 1 reply
    • 170 views
    • 1 reply
    • 137 views
  5. Quincy Police Application

• 1 reply
    • 167 views
    • 1 reply
    • 290 views
  6. polis app chebbi

• 1 reply
    • 251 views
  7. Polis App Johnes

• 2 replies
    • 146 views
  8. apd

• 1 reply
    • 186 views
    • 1 reply
    • 190 views
Sign in to follow this  
  • Topics

• Hej,   Jag startade upp en wasteland server precis om folk bara vill lira Arma3 tillsammans. Wasteland är ett ganska självdrivande mod som inte kräver så mycket admins/mods (vad jag vet).   Jag starta den med Altis kartan man det finns färdigt för alla kartor.  Så om en majoritet vill byta så kan jag enkelt ändra.   https://cvgaming.net/servers/   För dem som inte vet vad wasteland moddet är eller hur det fungerar: http://forums.a3wasteland.com Med enkla ord så spawnar det olika uppdrag över kartan som gör att man kan samla på sig gear och sedan kör king of the hill om territorier.
    • faktiskt ett av de enda decent montages nån gjort på servern. +1
    • Det är absolut inte enklare via A3 Launcher. Det är bara jävligt jobbigt att använda. Gör en a3 sync ip bara till modsen eller ett google docs dokument man laddar ner. Lägger in modsen i din Arma3 launcher, klart.
    • Spelat iprincip allt som har med mods att göra på arma, det är bara dumt. Onödigt. Om ni ska ha mods på servern så ska det vara vapen, inte bilar. Det är väldigt onödigt, bilarna e buggade. Sprängs lätt, extremt dålig handling osv. Ingen armor över huvudtaget. Ska ni lägga in mods ska ni antingen byta karta. Ex. Göra CVG Takistan med taskforce och allting. Så lägger ni in kartan, CUP_Weapons, CUP_Units, och resterande CUP mods. NiiArms kan ni också lägga till. Bilar kan ni också lägga till om ni vill men enligt mig är det bara jävligt onödigt. 
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.