Jump to content
CvGaming

polis application göran


lurwen
 Share

Recommended Posts

Requirements to join the Police Department are:

Meet the minimum age of 15

Understand basic server rules.

MUST have a working microphone!

MUST have a good command of the English language.

MUST have a decent understanding of how Roleplaying works.

 

In-Game Name? : göran

What is your Player ID #? (In ARMA main screen go to Config/Profiles (select your profile) Then you should see a 17 Digit number) 76561198261748996

Age? :16

Do you speak both Swedish and English?: Jajemen.

Do you have any past experience about being a police officer on this or other servers?: No.

If yes, what servers?:

Do you have a working microphone?:Ja.

How long have you played on CvGaming?:Ca: 1k h.

Have you been banned before?:Not this wipe

Do you promise to always act in-character and never abuse your power while playing as a police officer?:Ja.

Are you ready to leave your civ gang to become a police officer to avoid conflicts?:Ja.

Can you follow orders from a younger person?:Ja.

 

 

What qualities do you think a CvGaming Police officer should have that fits you, name at least 5 pieces

1)Bra roleplay.

2)Kunna ta order från yngre.

3)Kunna ta kritik.

4)Hellre köra rp än att skjuta i första hand.

5)Vara snäll och hjälpsam.

 

 

Describe why you would like to play as a police officer?: Ja för att ha varit civ hela tiden som jag spelat på cvg och skulle va kul att pröva något nytt å pröva nya utmaningar.

 

 

Briefly describe the various tasks of a police officer?:Att hålla Altis borta från massa rånare och knarklangare.

 

Describe what YOU expect out of your fellow officers?:Att dom ska vara roliga jobba med och inte bara vara dryga och behandla kamraterna med respekt.

 

What is your input on using lethal force?:Skulle helst inte vilja skada nån skulle hellre försöka prata mig ut ur situationen men går det inte så skulle jag nog köra på tasern. helst försöka lösa saken än att jag måste öppna eld.

 

Describe why YOU would be a good addition to the police force?:För jag föredrar att rpa ist för att det bara ska vara kos som 90% innan servern dog.

 

What is your input on respect, loyalty, and rule enforcement?:Tycker dom ämnena är riktigt viktiga för att en poliskår ska fungera å inte få massa strul och inte bara personer som inte kan bete sig.

 

Please provide name and a background story for your character applying to the police: (100 words minimum):Ja är en grabb som heter göran och är uppvuxen i Sofia med min familj men hamnade i strul i tidig ålder och hamnade i fel umgänge så efter en svår tid i mitt liv så bestämde jag mig för att följa min barndomsdröm om att bli Polis så efter många års pluggande av att få upp mina betyg så har jag äntligen kommit in på Polishögskolan där jag nu har gjort klar min tid och är redo att bli en bra Polis.
 

 

Tell us a little about yourself! Jag heter ludwig är 16år och kommer från linköping gillar att spela och köra mope

Edited by lurwen
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.