Legacy™ Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 (edited) Create a new topic like this: "Ban request *In-Game name of offender* + date and timestamp". (ie: Ban request Badcheater 2015-10-08 14.00) Use following template. Answer the questions and statements. Request Information Name: [A.P.D] J. Hayes Offender-Name: [G.P] skröder Date: Nyss. Which rule(s) were broken: Fail Engage/RDM Additional information: Jag stod och RP:ade med en civ och som vanligt så gled Off-road ligan upp och drog en engage. Då jag inte har någon aning om vem dessa killar är så försöker jag förklara snällt att vi vill ha engage på engelska eftersom dem inte vet om det finns fler som hör som inte förstår svenska. Försökte även tagga dem i samma veva vilket leder till att jag råkar sikta in, ska precis ta upp händerna när medic kör över mig och blir sedan skjuten när jag ligger på marken, vilket gör att dem inte ger mig en chans att ge upp ens. Spoiler Edited September 3, 2017 by Legacy™ Xymz and Castle 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 Accepted. Banned 3 days Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts