Serious Sam Posted September 5, 2017 Report Share Posted September 5, 2017 (edited) Name:Pepperoni Date: Snart 3 årsen Reason: Jag dupade med en clan vid namn ACF, Dem flesta i staff teamet som spela för cirka 3 år sen vet vem jag är. Kommer ej riktigt ihåg hela storyn men tror det går att får fram gamla ban appeal på det. Jag var en dum 13 åring som var ivrig i gear och hitta denna lätta lösning med att dupea, Förlåt för allt jag har förstört med hoppas ni kan ge mig en ny chans efter nu 3 år då man är 16 år och har mer vett i skallen. Inte mycket mer man kan säga men hoppas i alla fall att man kan få en ny chans då man kommer ihåg som 13 åring att man ville så gärna bli polis/rebel men man behövde va 16 år och nu är jag här 16 år för att visa vilken ändring man kan göra på bara 3 år. Edited September 5, 2017 by Serious Sam Obbe, Kafarov and Rarre 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted September 6, 2017 Report Share Posted September 6, 2017 Hej Pepperoni! Det var ett tag sedan, men dessvärre så vill vi fortfarande inte ha dig spelande på vår Altis server. Så även denna ban appeal kommer att bli nekad! Obbe, Morio, Kafarov and 1 other 2 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts