WoXXeN Posted September 19, 2017 Report Share Posted September 19, 2017 Name: *Your in-game name* [CSA] WoXXeN och Edwin Offender-Name: *Offender's in-game name* [Cv-D] Lars Ulrich och Shurat Pushkin Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2017-09-19 ~ 18:30 Which rule(s) were broken: RDM, Fail Engage. Additional information: Explain in detail what happened Så jag och Edwin kör Bomber, och Cv-D Shurat Pushkin loggar in, följt utav Lars Ulrich lite senare. Och vi blir engageade vid Bomb Assembly, Dels så är Engagen så himla låg så Edwin knappt märkte det, jag gjorde det och sa det. Men då jag står och processar kan jag inte ta upp händerna, jag vill heller inte springa för att avbryta processen så att det syns som ett försök att fly. När jag skriver om att man inte kan ta upp händerna så säger Lars Ulrich bara "Lägg banreq", kolla bilden. Evidence: https://gyazo.com/7abce520db77340268be1e1842d6e79b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted September 19, 2017 Report Share Posted September 19, 2017 (edited) hi Edited September 19, 2017 by Obbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted September 19, 2017 Report Share Posted September 19, 2017 (edited) Vi ger dig alltså 9-10 sekunder och du anser det inte är tillräcklgit med tid? Om så fallet är att ni inte kan ta upp händerna får ni meddela det ingame tex lägga er ner och kommunicera med oss. Och inte sitta och klaga efteråt. Här har du video från mitt perspektiv: http://plays.tv/video/59c14eeac9ab30bf93/ajjaajajajajaj Edited September 19, 2017 by Obbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted September 19, 2017 Author Report Share Posted September 19, 2017 Det är Edwins klipp, jag har ganska högt ljud på Arma men jag hörde det knappt, hörde mummel typ. Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted September 19, 2017 Report Share Posted September 19, 2017 Vad jag uppfattar så hör du ju engagen Woxxen, och tiden är mer än tillräcklig. Nästa gång får du försöka säga att du inte kan ta upp händerna ingame eller dylikt, för det kan ju inte Obbe veta. Inget regelbrott har begåtts här. NEKAD! Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts