Jump to content
CvGaming

[Ban Request]


Zacharias
 Share

Recommended Posts

Tjena!

 

Jag var inne på servern just! Jag hade 80 prosessed cokaine i mitt hus och bestämde mig för att skriva att jag säljer det för 600k för jag orkade inte börja köra till drug dealer. NLA Egon Vidhage skrev att han köper det. Jag körde dit det efter att allt var lastat så restrainade han mig och sa att de beslagtar detta och typ att jag kanske får pengarna nån gång om nån historia blev verifierad. I meddet han skrev till mig när han sa att han skulle köpa det fanns det inga såna här vilkor. Jag skulle lasta när det var klart skulle jag få 600k. Jag anser att han har grund lurat mig alltså scammat mig på min egendom i spelet därav anser jag att en bann på honnom vore bra så att han lär sig att hålla sina löften.

 

Mitt namn: [V.I.S] Zacharias

 

Han som jag vill få bannad namn: [N.L.A] Egon Vidhage

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mvh: Zacharias

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Stämmer denna historia så har Egon uppfört sig väldigt dåligt och gett N.L.A dåligt rykte (om detta nu stämmer). Däremot är det inte olagligt såvida det inte är satt i system.

Jag undrar om du har tillgång till kommunikationen eller Videoklipp på detta? Vill se vad ni skrev exakt och kom överens med.

Det är möjligt att det skett ett missförstånd(?).

 

 

edit: I spoke with some N.L.A members that where present (Egon and Dimitri).

The send you some demands for entering the N.L.A area that you didnt want to pay attention to or follow, hence the situation (restrained when weapon was drawn).

After it happened they offerd you to come to their checkpoint to discuss this matter to find a friendly solution - But you did not reply.

 

Ill wait to see if u have any logs or videos, else i will lock this thread.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.