simonzx Posted November 14, 2017 Report Share Posted November 14, 2017 (edited) Name: *Simonzx" Date: YYYY-MM-DD - Vettefan Reason: Försökte logga in på servern för några månade sedan o såg att jag tydligen är bannad för duping... Inte fan har jag dupeat eller nåt sånt skit o har varken fått reda på att jag blev permbannad tycker ju ändå att jag borde fått veta... Detta är en copy av förra appealen som jag skulle kontakta er på ts på men fick ingen notis att ni svarade på den för jag trodde det var hopplöst efter den ban appealen varit ute över 1 1/2 månad Edited November 14, 2017 by simonzx Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted November 14, 2017 Report Share Posted November 14, 2017 Vad nickade du in-game? Hittar ingenting på "Simonzx". Goliat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzx Posted November 14, 2017 Author Report Share Posted November 14, 2017 (edited) 11 minutes ago, luckiiee said: Vad nickade du in-game? Hittar ingenting på "Simonzx". Hmmm... Aduuu det kanske kan ha varit U Adib Shishakli är dock inte säker. Edited November 14, 2017 by simonzx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted November 15, 2017 Report Share Posted November 15, 2017 Jag har pratat med andra staff och vi alla är eniga om detta beslutet, har du några frågor så skriv till mig på ts. Declined! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts