Eggis Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 Name: *Eggis* Offender-Name: *[AWA] Hannes* Date: 2017-12-21 - vet inte exakt. Which rule(s) were broken: FAIL RP > not valuing life Additional information: Psykologen och Carter kidnappar Hannes. Dem skriver till mig om jag vill köpa honom . Jag tackar ja till erbjudandet då jag och Hannes och hans polare haft lite otalat innan ( I Roleplay) Jag tar med mig pengar och köper honom. Redan där säger han att han vill dö och att vi ska döda honom så han kan respawna. och återupprepar det ett antal gånger. Sedan kommer hans Polare i en helli och jag har sakt till han om hans kompisar kommer och försöker fri ta honom kommer han och hans kompisar dö! Vi är nu uppe i cargo tornet och vi kör lite lekar och vi ber han sjunga. Sedan tar han ner händerna och hoppar ut från cargot och dör. Ska även tilläggas att tidigare när jag kom och skulle köpa han så försökte han fly trots 3 skarpladade vapen. Detta tycker inte jag är att värdera sitt liv. https://plays.tv/video/5a3c0568affc7514a5/fail-rp M. Carter and Psykologen Anton 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 Dom här killarna är väldigt unga och helt nya till arma, finns det möjlighet att vi pratar med dom på teamspeak och förklarar hur RP fungerar istället för ban? Känns som att det ger mer effekt. //Luckiiee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted December 21, 2017 Author Report Share Posted December 21, 2017 Just now, luckiiee said: Dom här killarna är väldigt unga och helt nya till arma, finns det möjlighet att vi pratar med dom på teamspeak och förklarar hur RP fungerar istället för ban? Känns som att det ger mer effekt. //Luckiiee Jag har kontaktar Hannes men han har inte svarat mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 Försöker få tag i honom under dagen/morgondagen, får jag inte tag i honom så lägger jag en ban, är det ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eggis Posted December 21, 2017 Author Report Share Posted December 21, 2017 Just now, luckiiee said: Försöker få tag i honom under dagen/morgondagen, får jag inte tag i honom så lägger jag en ban, är det ok? Sure! luckiiee 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RG9000HD Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 (edited) hej jag är hans store bror prata med mig plz ban han ej Edited December 21, 2017 by RG9000HD Link to comment Share on other sites More sharing options...
RG9000HD Posted December 21, 2017 Report Share Posted December 21, 2017 han skulle bli så läsen plz ts vill prata Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted December 22, 2017 Report Share Posted December 22, 2017 Har pratat med Hannes och han har lovat att bättra sig och läsa reglerna, kommer det upp fler såna här situationer så kommer han få en ban. //Luckiiee Eggis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts