NilsseN Posted January 8, 2018 Report Share Posted January 8, 2018 Request Information Name: *[A.P.D] S.Nilssen* Offender-Name: *[G.L.A] A.Mohammed* Date: 2018-01-08 Which rule(s) were broken: Combat log i handfängsel Additional information: Stod i kavala market och såg en vis A.Mohammed med olagligt gear. Börjar jaga han med bilen och det tar stopp på bron vid sjukhuset. Jag lägger en taze på han och då så loggar han ut från servern. Efter kanske 1 min väntande så kommer han in på servern igen och jag gör samma sak tazar han igen och då loggar han ut igen, efter det så kom han aldrig in igen. https://plays.tv/video/5a539a1f7f33e887b9/combatlogg Är det något mer ni behöver så är det bara att skriva! Cred till Eggis för videon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted January 8, 2018 Report Share Posted January 8, 2018 På riktigt Mohammed, det är andra gången du gör så här. Är du inte intresserad av att spela här ordentligt så gör alla en tjänst och gör inte det alls!ACCEPTED!Bannad 7 dagar. Harrisson, WoXXeN, NilsseN and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts