Vincent D Posted January 8, 2019 Report Share Posted January 8, 2019 (edited) Request Information Name: [FMA] Zenji Offender-Name: [BKG] Sven och [BKG] Ryssen (?) Date: 2018-01-08 - 18:00 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: Jag och min kompis [FMA] Ken Rebell rånade en gas station då vi såg att BKG anlände. Vi valde att lämna området då vi bara hade rooks och de kom med full kits. När vi sätter oss i bilen och åker iväg kanske 50 meter blir först jag (Zenji) dödad. Vi skriver då i side och frågar vad de håller på med och kort därefter blir även min kompis dödad. De påstår att de har engageat oss men det hörde varken jag eller min kompis. Detta har vi på video. Då jag blev ressad några minuter senare och lyckades plocka upp allt gear (kläder, väska och rook 40) så fick vi båda tillbaka alla grejer. Men eftersom att detta inte är första gången BKG gör något liknande mot oss ser jag hellre att en ban uträttas än att en ynka refound sker. Edited January 8, 2019 by Vincent D LukasL, Morio and Ramo 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted January 8, 2019 Report Share Posted January 8, 2019 Har BKG video på att engagen utfördes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted January 9, 2019 Report Share Posted January 9, 2019 BKG har 24h på sig att refunda eventuella förluster, om detta inte händer så kontaktar ni mig så öppnar jag tråden igen. ACCEPTED //Darwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts