Guest Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Name: Olsson Date: 2019-02-03 Reason: De är nog ingen som vet varför, men tror de var luckiiee som gjorde de för han gillar inte mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Det var inte jag som la din shoutbox ban och jag har ingenting mot dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Just now, luckiiee said: Det var inte jag som la din shoutbox ban och jag har ingenting mot dig. Tänk om du hade kunnat svara mig på TS, så hade jag inte behöver göra den här posten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Är inte vid datorn, eller hemma heller just nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Fått reda på att det var @Afriel som la den. Så han får även ta din appeal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 3 minutes ago, luckiiee said: Är inte vid datorn, eller hemma heller just nu. Intressant, i och med att din idle time resettas till 0 hela tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 1 minute ago, Olsson said: Intressant, i och med att din idle time resettas till 0 hela tiden. Min son sitter vid datorn och kollar YouTube eller spelar minecraft, kan vara därför. Vad det nu spelar dig för roll vet jag inte. Cyrusjr, Rarre and A.Almkvist 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted February 3, 2019 Report Share Posted February 3, 2019 Efter diskussion med Olsson, så har han fått veta att han sitter bannad i 24h till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts