Jump to content
CvGaming

Faction bannad~~ :( Dimitri rascalov / Englund


Dimitri
 Share

Recommended Posts

Name: Dimitri rascalov

Date: 12/21/2014

Reason: Jag ber om att få gå vidare ifrån Medic då jag har spelat som Medic ett bra tag.. :mellow: Börjar ledsna helt seriöst på att inte kunna söka vidare. Jag gjorde fel innan och det har gått 2 månader sedan dess. Jag har kämpat & kämpat varje dag sedan dess för att ressa ER.. spelarna på servern & nu har jag setat och hjälp folk i Support dessutom, (Gör så gott jag kan då jag är rank 1 inom supporten). 

 

Just nu har jag ingen lust alls att lira längre och det borde vara förstårligt.. Ger ni mig bara chansen kommer ni inte bli besvikna

 

 

Har jag någon chans eller kan jag lika gärna lämna servern? Ge mig ett rakt svar.  :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ja du, du skulle behöva ressa och spela medic tills vi wipar vår databas av alla items du lyckades fylla den med, men jag är ganska nära nu iaf (tagit ca 5-8 veckor).

Så för Mig, Rasmus och Legacy så kan du ej spela varken polis eller rebel.

 

 

 

Detta är dock ingen ban appeal så stänger ärendet. ("faction bann" finns ej). Däremot nekas dina ansökningar pga dina tidigare ester.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.