Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal]


Zacharias
 Share

Recommended Posts

Tjena tjena!

 

Jag är bannad för: Duping har varit det nu lite på en månad.

 

Nu vill jag bli unbannad: Jag har nu varit avstängd/bannad i typ en och en halv månad. Som jag skrev i min förra ban appeal så gjorde jag ju ett stort misstag med att ta in den där ToBZ. Hitem kommentereade ju att jag borde kickat honnom genast jag fick reda på att han dupade och skulle berätta till en admin. Men det är ju så en människa fungerar hittar man en kille som hjälper en med så mycket och är så snäll så kan man liksom inte bara slänga ut honnom helt kallhjärtat. Så det jag anser att jag gjorde var att jag satte mig i samma skit som han och det var ju det största misstag jag nånsin kunde gör men. Vill nu bli unbannad för jag VET att jag har lärt mig denna läxa nu när jag vart bannad och längtat som fan tillbaka till servern. Och nu skulle jag vilja lämmna detta bakom mig och få EN chans att gå vidare ta lärdom av detta så att allting blir som förr. Jag älskar ju denna server jag spelar ju från morgon till kväll på den har spelat 760 timmar på 2 och en halv månad så det säger ju nått.

 

 

Om inte ni kan unbanna mig nu HOPPAS jag att vi tar det där snacket på ts ikväll p.g.a att jag vill tillbaka till servern nu och tycker att en och en halv månad räcker som straff.

 

 

 

 

 

 

 

Mvh: Fearless/Broccolimannen/Zacharias

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hello,

I could be completely emotionless and refer you to the rules:

  • If rejected do not make another ban appeal. Respect the admins decision.

     

But im not. So lets talk about your ban:

Even if your ban will ever be lifted you have -35.000.000 on your account including a complete wipe (as we do with all dupers, even if the ban is not permanent).

I declined your last request and i would gladly declined it again (as i was the one watching you dupe and ive been the one collecting all the data to support this).

 

Frankly, unless someone steps forward BEFORE getting caught and confess these things and asks for forgiveness, i take it as a personal insult of a high magnitude and i will remain loyal to my core believes and values.
-"You simply dont mess with my 'data' when i invest countless of hours trying to provide you the best possible game experience this mod can offer"

 

 

Thats my view/take on your second ban-appeal,
But due to my professional curtsey i will ask my following admin colleagues if they have any other input (might take some time).
Until then, ban remains as it is for now.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.