Jump to content
CvGaming

RDM [T.U] Arre. H


P. Stanford
 Share

Recommended Posts

Name: [N.L.F] Harvey

Offender-Name: [T.U] Arre. H

Date: 2015-01-19

Reason: Jag körde en runda med sand och blir rånad av 4 personer i [T.U] vid sand processing. Jag gör allt som banditerna säger och ger dom allt jag har på mig. när jag står där naken framför banditerna säger jag några saker om deras gäng. då bestämer sig Arre för att slå ner mig och avrätta mig som inte ens kan försvara mig eller ens vara ett hot mot dom just då. jag tycker att det är fel enligt serverreglerna.

 

 "When you're about to rob someone, you have to give the victim a choice (If the victim fails to comply only then is lethal action allowed)"

 

 

Bild på när jag blir avrättad: http://i.imgur.com/rfDLMpb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag skulle behöva en Video eller liknande som bevis för att situationen hände så som du skriver det annars kan jag tyvärr inte lägga en ban p.g.a. en bild där du ligger död.

Jag ger dig 2 dagar att posta något som konfirmerar att du följde alla deras orders och vad det var som fick dom att skjuta dig.

 

Awaiting further Evidence

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.