Jump to content
CvGaming

Request Ban - [A.F.F] Datorn


Moreno
 Share

Recommended Posts

Name: Stefan Moreno

Offender-Name: [A.F.F] Datorn

Date: 2015-01-29

Reason: Innan såg jag en zemak vid Diamond Dealer så jag parkerade en bit bort och rörde mig till fots. Satt och väntade på att zemaken skulle lämna så jag kunde sälja mina sista Diamonds. Utan varning eller roleplay så hörde jag skott och vart träffad. Har ett videoklipp som visar de sista  3 minutrarna av mitt liv.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5Fgs23UEWnU

Link to comment
Share on other sites

Har du möjligtvis film från minutrar innan denna? Såsom det ser ut i början så ser det ut som att nåt pågått innan, om det inte har det ursäktar jag för jag vet inte. Men det skulle vara bra med ett längre klipp.

Ah jag kan klippa lite längre inga problem. Det är lite lång tråkigt klipp för jag försökte lyckas med denna run utan att bli rånad. Började för nån dag sen och har redan haft en del otur.

 

 

9 min video:

 

https://www.youtube.com/watch?v=DWj862k3upU

Link to comment
Share on other sites

Jag är hemskt ledsen för att ha dödat dig och det var i själva verket inte meningen för mig att göra detta.
Igentligen så höll jag på att råna dig men jag råkade prata i group chat istället för direct chat när jag rånade dig.
Konstigt nog så märkte jag det aldrig ända tills nu när jag såg på videon. 
Med tanke på att jag nu vet att du aldrig var medveten om att du blev rånad så kan jag ge dig en refound på det du hade.
25 diamonds + SDAR.
///[A.F.F] datorn
Link to comment
Share on other sites

 

Jag är hemskt ledsen för att ha dödat dig och det var i själva verket inte meningen för mig att göra detta.
Igentligen så höll jag på att råna dig men jag råkade prata i group chat istället för direct chat när jag rånade dig.
Konstigt nog så märkte jag det aldrig ända tills nu när jag såg på videon. 
Med tanke på att jag nu vet att du aldrig var medveten om att du blev rånad så kan jag ge dig en refound på det du hade.
25 diamonds + SDAR.

///[A.F.F] datorn

 

 

 

Om du accepterar detta Moreno .. Så lös detta tillsammans ingame, sen kan du skriva till mig på teamspeak eller en post här så  jag vet om Datorn behöver ett straff eller ej!

Link to comment
Share on other sites

Pengarna spelar ingen roll för mig hade kunnat gett dig 2 miljoner om du hade gett mig lite rollplay. Men denna server är väll som de flesta altis life, skjut först & prata efteråt. Har 4 till klipp med folk som skjuter först så jag gav upp, det är upp till dig admin om du vill ge han en ban eller inte. Jag har flyttat vidare till nya öar och nya äventyr. 

Link to comment
Share on other sites

Men Afriel vill ju veta din åsikt :)

Om du säger att du inte godtar ursäkten så blir han bannad!

Annars blir han inte det om du inte ger Afriel ett svar om du godtar den!

Link to comment
Share on other sites

Hello.

Moreno have moved on according to his own post above.

Not sure how to take this then.

 

1. you where offerd a refound and appology from the offender

2. you post that you moved elsewhere

3. leave admin with "do what you want" statment.

 

So, i want to go out fishing and find some proper cod, but i guess thats out of the question?
Joke a side, anyone can understand the benefit of having the offender apology and refund the victim while they have a small chat i Teamspeak.

But as you no longer seem to care about this incident i will not proceed with any bans ieather.
I see someone who RDM:ed you, the apologies and have a reason, do you accept or do you want to proceed with having him banned?
 

Ill lock this thread untill you have made your mind up, please repost if you care enough to continue.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.