Jump to content
CvGaming

S.D.S Kroxor


s1lversp00n
 Share

Recommended Posts

Tycker inte detta är något fel alls, vi va i krig och du skjuter ju till och med i videon.

 

Klart man kör på någon om han står och skjuter på sin fina militär bil, man rullar inte bort liksom.

 

Edit: kan tydligen inte ta bort en post, men tydligen så skulle dom precis råna och det var ingen warzone, tycker fortfarande att som jag skrev.

//Savage

Link to comment
Share on other sites

Eyy SavaGG asså ni verkar inte kunna serverns regler alls.. Du påstår att det är okej att köra på en spelare som skjuter mot ens bil? Där har du fel tyvärr, det är emot server regler att köra över någon med ett fordon. Har ni missat detta?

§.4 Driving over/ramming someone is never allowed under any circumstances (VDM)

Jag föreslår er alla i S.D.S att läsa igenom serverns regler idag. Så att ni håller er uppdaterade


 

Link to comment
Share on other sites

det samma arre

 

 

 

 If you plan to rob a by passing car, you may not randomly fire at the vehicle to make it stop (Only Roadblocks and spike trips is allowed during this situation)

 

 

 

jag såg bara till att han inte fick mig medans han bröt mot reglerna

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker man ska se över den regeln med VDM.. Det är inte möjligt att det ska vara så att man helt enkelt kan bara ställa sig framför en bil och denne måste stanna eller bli bannad. Det är lite för enkelt då!

 

VDM är i mina ögon när en spelare bara random kör över en annan. Inte när man försöker fly eller när man försöker stoppa någon. Men som sagt. Det är i mina ögon och just nu bryr jag mig inte om vad reglerna säger utan det borde då ändras så det blir mer "rätt" Det är ju extrem dålig RP att ställa sig framför en stor lastbil utan tanke på sitt eget liv.

 

För ska det vara så här kan ju polisen bara gå runt bland er civ när vi har en biljakt. Ska vi sluta lägga spike utan bara ställa oss i vägen som en mänsklig mur och tvinga er att stanna annars bannar vi er.

För det är ju tydligen så ni gör mot varandra.. Så tänk till innan ni svarar på mitt inlägg.

 

Super Gray!!

Link to comment
Share on other sites

Och så har vi M. Gray här igen och kommenterar han verkar inte fatta det som sägs om att inte lägga sig i.

1. You are only allowed to write in a banrequest if you are;
the accused player
the accusing player

a witness or in any other IMPORTANT relation to the Ban Request. 

Om du M. Gray vill säga något angående bandit district samt RDM/VDM som du inte har något att göra med i denna situationen skapa en ny tråd och säg vad du vill där.

Link to comment
Share on other sites

Jag hoppas att du inser att du bröt mot en regel själv där när du försökte stoppa hans lastbil med vapen istället för att använda roadspikes....

Kolla upp regeln själv

2. Robbery
 

If you plan to rob a by passing car, you may not randomly fire at the vehicle to make it stop (Only Roadblocks and spike trips is allowed during this situation)

 

 

cvgaming.net/topic/718-gangcivilian-rules/ 

Link to comment
Share on other sites

Jag hoppas att du inser att du bröt mot en regel själv där när du försökte stoppa hans lastbil med vapen istället för att använda roadspikes....

Kolla upp regeln själv

cvgaming.net/topic/718-gangcivilian-rules/

Jag kommenterar inte händelsen utan bara den regeln som är citerad: det står även i samma regel om inte det är rp:at innan.

Edit: hittar inte igen de i reglerna så kan hända att det är borttaget, My mistake isf

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.