Goatis Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Hej alla! Kan börja och berätta för er som inte redan känner mig så heter jag Elias mer känd som (Goatis, E.Andersen, z'Goatis, N.L.A Vladimir Rusnak, A.A Kalle och många fler) Ni flesta kanske bara känner mig som Admin här på CvGaming. Jag går iallafall sista terminen på gymnasiet inriktning El, alltså elektriker, vilket jag verkligen tycker är intressant, kul och spännande! (Badum tss) Men nu på senaste tiden har jag råkat lägga lite för mycket fokus på CvGaming på min fritid och gjort att jag helt enkelt hamnat efter i skolan, så nu tänkte jag ta de närmsta veckorna för att komma ikapp. Vill inte kasta bort 3 år av mitt liv direkt. Så med detta sagt så ville jag bara säga att jag kommer inte synas lika mycket men kommer aldrig att lämna CvG Kram Goatis Jackson, G. Kasper, VisionPie and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Lycka till och på återseende!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Mahone Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Bra val! Vi syns när du har tid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted March 2, 2015 Report Share Posted March 2, 2015 Bra att du lyssnar på mig Goatis Ta de lugnt nu och kom tillbaka när du känner att allt går bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 Lycka till ses när skolan lugnar ner sig Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Mahone Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 När skulle du börja vara inaktiv sa du? Jag har inte märkt något!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted March 19, 2015 Author Report Share Posted March 19, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Mahone Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 Paja inte din skolgång nu för fa-an! /Pappa Mahone Toxiic and G. Kasper 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GURKAN Posted March 19, 2015 Report Share Posted March 19, 2015 Hoppas det ordnar sig. Mackan1 and blueman 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxiic Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 GLHF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now