Jump to content
CvGaming

TU and former-TU Silver


A. Savage
 Share

Recommended Posts

       Request Information

        Name: [i.S.A] SavaGE, [i.S.A] Hamilton, [i.S.A] Kevin, [i.S.A] S. Olsson

        Offender-Name: Alla i TU på bilden. + Silver

        Date: 2015-03-04 - 14-16:30 (vet inte exakt)

        Reason: Det började med att vi skulle processa salt, dom rånade oss och vi drog. Alla sitter i samma kanal samtidigt, och som ni ser lite senare i videon så försöker silver att leta efter mig och döda mig.

 

Runt 15 min tidigare kom silver in som [T.U] S1lver och lät någon annan i TU råna han på alla hans pengar, då han tydligen ska sluta på servern. 

 

Iallafall så var TU 8 inne + silver, och dom rånade med han, han gav pos osv.

 

Video:

Bild:

4cW0lAH.png

 

Link to comment
Share on other sites

Hmm, jag kan ju börja med att säga att jag har slutat på servern. Har varit avskedad av T.u sedan länge (personliga anledningar), och kom egentligen in för att sälja lite skit och ge pengar till folk som jag var skyldig. 

Var vid salt mine när de andra i T.U rånade vid salt process. Åkte då till salt process och blev beskjuten av flera gäng som redan var där. Jag flyger runt några varv och  landar och dödar någon från ISA för att sedan bli sedan dödad själv. 

Efteråt börjar ett flame-ande från någon från ISA att jag inte får samarbeta med T.U, vilket är lite konstigt med tanke på att de 4 HEMT-boxarna som åkte tillsammans till process var från olika gäng. Efter att alla från de olika gängen flydde till safezone så bad T.U mig att lämna området. Jag agerade på eget initiativ och ville bara flyga runt och vmda folk för att bli av med mina sista prylar, och skriver detta svar som en sista handling åt T.U och tar på mig allt ansvar. 

 

TL:DR - det är sånt här gnäll som får mig att sluta på servern. Jag agerade själv och bryr mig inte om konsekvenserna, men säg fan inte att T.U gjorde fel. 

 

EDIT: anledningen att jag skrev om de 4 hemt boxarna var för att ISA kom tillbaka för att beskydda CV-D's hemt (eller om det var tvärtom) och har på det sättet gjort sig skyldiga till att samarbeta. 

Link to comment
Share on other sites

hahaha jag kom in i safezone sen gick jag bara ut därifrån och plocka gear och sen när jag såg din mohawk så åkte jag och köppte lockpicks och bara vänta på en chans att sno den eller nått annat sket i om det va isa eller tu eller dig silver ville bara sno gratis grejer :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm, jag kan ju börja med att säga att jag har slutat på servern. Har varit avskedad av T.u sedan länge (personliga anledningar), och kom egentligen in för att sälja lite skit och ge pengar till folk som jag var skyldig. 

Var vid salt mine när de andra i T.U rånade vid salt process. Åkte då till salt process och blev beskjuten av flera gäng som redan var där. Jag flyger runt några varv och  landar och dödar någon från ISA för att sedan bli sedan dödad själv. 

Efteråt börjar ett flame-ande från någon från ISA att jag inte får samarbeta med T.U, vilket är lite konstigt med tanke på att de 4 HEMT-boxarna som åkte tillsammans till process var från olika gäng. Efter att alla från de olika gängen flydde till safezone så bad T.U mig att lämna området. Jag agerade på eget initiativ och ville bara flyga runt och vmda folk för att bli av med mina sista prylar, och skriver detta svar som en sista handling åt T.U och tar på mig allt ansvar. 

 

TL:DR - det är sånt här gnäll som får mig att sluta på servern. Jag agerade själv och bryr mig inte om konsekvenserna, men säg fan inte att T.U gjorde fel. 

 

EDIT: anledningen att jag skrev om de 4 hemt boxarna var för att ISA kom tillbaka för att beskydda CV-D's hemt (eller om det var tvärtom) och har på det sättet gjort sig skyldiga till att samarbeta. 

 

Say what?

That is never the correct thing to do and something i always think its utterly bad behavior and lack of respect. Personally i would like to give you a trainwreck to the scrotum.

As a precaution i have banned you 5 days so you dont show up killing our community players just for your own giggles.

 

And as for TU. This is the second time someone makes a complaint about them playing together with others.

In a case like this we would ban all of those online/involved but as silver has been their member for a long time and was about to leave for personal reasons, i dont see it as necessary. He already got a precaution ban above that would cover 1 day ban for 5 guys.

Case Closed

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.