Charlie Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Name: C. Hamilton Offender-Name: [s.C] R. Karlsson Date: 2015-03-12 runt 1700 Reason: Rdm blir skjuten på ett fält när jag springer mot min bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Var det fighten som var nyss vid airfield checkpoint får du skylla dig själv eftersom det var en fight där och jag sa till dig att lämna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Lägger mig faktiskt i här, Hamilton dog på exakt samma ställe 15min tidigare och det vet jag då jag satte en kula i pannan på han, att han ens "lyckas" hitta till samma ställe igen är suspekt och clearly break of life rule imo. Förövrigt så hade NLA / APD / SC krig på exakt det stället vilket innebär att du befinner dig i en warzone. Är rätt säker på att du även visste om detta Hamilton så tycker din banrequest är extremt onödig och jag defendar inte en SC i första taget men denna request är löjlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted March 12, 2015 Author Report Share Posted March 12, 2015 jag hade heli på min nyckel ring och kollar om jag kunde hitta den, eftersom jag inte vill riskera att den blir chop chopad, men i detta fall vart den det ändå. det var den ända anledningen varför jag var där. ja, jag dog där eftesom ni hotade mig och då landande jag lägre bort men eftesom det inte var några APD/SC där vid det tillfället då, så jag tog på mig uppdraget att återta helikoptern MVH C. Hamilton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Jag var då med i situationen där Hamilton dog. 1. Du bryter mot NLR 2. Warzone 3. Du vinklar beviset, ta gärna med föregående 10min ca. Tvivlar extremt starkt på att du bara har 5s inspelning av incidenten. 4. Du bads ta dig därifrån Brukar skriva ganska långa motargument, anser inte att det behövs i detta fall. Tycker som de ovan, att banrequesten är löjlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted March 12, 2015 Author Report Share Posted March 12, 2015 jag kan droppa den men tycker att det är bara fel och skjuta någon som springer och inte har gang tag eller något Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemo Posted March 12, 2015 Report Share Posted March 12, 2015 Men hur ska vi veta att du inte var med i ett gang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Jag behöver inte upprepa vad övriga har informerat dig om, jag låser tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts