Jump to content
CvGaming

RDM [S.C] R. KARLSSON


Charlie
 Share

Recommended Posts

      Name: C. Hamilton       

      Offender-Name: [s.C] R. Karlsson

        Date: 2015-03-12 runt 1700

        Reason: Rdm blir skjuten på ett fält när jag springer mot min bil.

 

Link to comment
Share on other sites

Var det fighten som var nyss vid airfield checkpoint får du skylla dig själv eftersom det var en fight där och jag sa till dig att lämna.

Link to comment
Share on other sites

Lägger mig faktiskt i här, Hamilton dog på exakt samma ställe 15min tidigare och det vet jag då jag satte en kula i pannan på han, att han ens "lyckas" hitta till samma ställe igen är suspekt och clearly break of life rule imo. Förövrigt så hade NLA / APD / SC krig på exakt det stället vilket innebär att du befinner dig i en warzone.

 

Är rätt säker på att du även visste om detta Hamilton så tycker din banrequest är extremt onödig och jag defendar inte en SC i första taget men denna request är löjlig  B)

Link to comment
Share on other sites

jag hade heli på min nyckel ring och kollar om jag kunde hitta den, eftersom jag inte vill riskera att den blir chop chopad, men i detta fall vart den det ändå. det var den ända

anledningen varför jag var där.

 

ja, jag dog där eftesom ni hotade mig och då landande jag lägre bort men eftesom det inte var några APD/SC där vid det tillfället då, så jag tog på mig uppdraget att återta helikoptern

 

MVH C. Hamilton.

Link to comment
Share on other sites

Jag var då med i situationen där Hamilton dog. 

 

1. Du bryter mot NLR

2. Warzone

3. Du vinklar beviset, ta gärna med föregående 10min ca. Tvivlar extremt starkt på att du bara har 5s inspelning av incidenten. 

4. Du bads ta dig därifrån

 

Brukar skriva ganska långa motargument, anser inte att det behövs i detta fall. Tycker som de ovan, att banrequesten är löjlig. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.