A. Savage Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Request Information Name: [T.C.A] A.SavaGE, [T.C.A] A.Karlsson Offender-Name: [sC] Harry Date: 2015-03-14 - 20-23:00 Reason: Började med att vi såg att NLA tog bandit, vi åkte dit. Direkt när vi kom dit så dödade vi SC harry, efter ca 20-30 min kom han tillbaka, var flera SC kvar så situationen var inte över. Jag frågade också Eurozze, han sa att man inte fick komma tillbaka fören ett annat gang tog över bandit, så där bröt han ju tydligen också. SKULLE han bli bannad så skulle vi gärna få någon kompensation för gearet, med tanke på att om han inte skulle vara där så skulle vi komma iväg till mitt hus som var bara 700m bort. Vill admin veta något mer, kontakta mig (SavaGE) eller Karlsson på TS. Bandit is a combat zone and a place for civilians & gangs to battle it out.Just a few basic rules apply here: New Life Rule, VDM Rule & Exploits are not allowed. Gearet jag hade: Gearet Karlsson hade: Print på när han loggade också, vet inte hur långt det det var emellan dock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Efter senaste admin mötet blev vi instruerade detta, jag har hädanefter följt det. Har jag gjort något fel ber jag verkligen om ursäkt, jag följde regeln såsom jag blivit instruerad att den gällde. Nordin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Bandit is a combat zone and a place for civilians & gangs to battle it out. Just a few basic rules apply here: New Life Rule, VDM Rule & Exploits are not allowed. Man är välkommen tillbaka till bandit efter 15min .. Finns ingen regel om 1 Life eller att man ska vänta tills situationen är över etc längre. Det är NLR som gäller.. Case Closed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts