Charlie Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Öberg, Otto, luckiiee and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zotlex Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Så j**la sjukt! Ett skott igenom glaset på en Ghosthawk och får bara mig som är pilot... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferm Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Oj då kungen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Hooooooooooooooooopppsan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted March 15, 2015 Author Report Share Posted March 15, 2015 https://youtu.be/ckcIq4vfBbI Detta hände efter jag vart ressad av crashen Charlie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 fast Hamilton du har ju klippt bort att du dog sekunderna senare och Norren blev ressad och du blev utan loot =( =( =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted March 15, 2015 Author Report Share Posted March 15, 2015 Mm tyckte jag förtjänade den looten Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Inte jag, när ni springer in nakna med pistoler och försöker farma poliser/andra gearade som är där för att strida. tycker det är dålig RP att göra så och ska man in i strid så kommer man med full stridsmundering och inte i kalsonger och p07. Sen dog ni väl allihopa i helikrashen tidigare va? Isåfall tycker jag det är riktigt dålig rp och komma tillbaka igen efter att alla dött. Öberg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 galet skott! precis i rätt vinkel när öppningen för "gun mounts" har en lucka för piloten ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted March 16, 2015 Author Report Share Posted March 16, 2015 Vart resssad av medic och blev skjuten på direkt efteråt så jag började panga tillbaks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted March 16, 2015 Author Report Share Posted March 16, 2015 Inte jag, när ni springer in nakna med pistoler och försöker farma poliser/andra gearade som är där för att strida. tycker det är dålig RP att göra så och ska man in i strid så kommer man med full stridsmundering och inte i kalsonger och p07. Sen dog ni väl allihopa i helikrashen tidigare va? Isåfall tycker jag det är riktigt dålig rp och komma tillbaka igen efter att alla dött. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 hahahaha snyggt skjutet joel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted March 16, 2015 Author Report Share Posted March 16, 2015 hahahaha snyggt skjutet joel haha jag tycker det samma:D bobbi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now