Jump to content
CvGaming

Ban Request [Hard] Gänget


Dimitri
 Share

Recommended Posts

Name: APD Dimitri

        Offender-Name: [Hard] Tim & [Hard] Marko

        Date: 2015-04-05 - Strax efter klockan 2 skulle jag gissa på.

        Reason: Jag & min kollega åkte ut på ett larm, kliver ur bilen och går frammåt & blir skjuten i huvudet. I videon hör man att dem ropar LÄGG ER NER? Efter att jag har blivit skjuten i huvudet. 

 

 

http://www.twitch.tv/r3dimitrirascalov/c/6477796

Link to comment
Share on other sites

Det finns inget samspel här. Personen i video (Dimitri) får inte möjligheten att göra något. Man hör att deras mikrofon funkar, tyvärr skriker dom på polisen efter att ha skjutit Dimitri. 

 

En annan sak att notera är att Dimitri har inte ens sitt vapen uppe när han går fram, det ser ut som att [HARD] gänget får panik och skrik skjuter direkt. Under hela denna situation satt jag i en helikopter 170 meter upp i luften och observerade hur Dimitri går fram till dom med sänkt vapen och dör. (Har också videobevis från min synvinkel)

Link to comment
Share on other sites

Visionpie blev rdmad av de i förrgår dock finns inget bevis men alla som satt inne hörde att de försökte råna i side. Samt att jag blev rdmad av någon i Hard i förrgår också vid ett tidigare tillfälle men har dock inget bevis för det heller.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.